خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به ایلنا خبر داد:

انتقال دو بیمار قلبی آستانه ای به بیمارستان/ گرفتاری دو زن باردار امام زاده هاشمی به دلیل انسداد راه/ استقرار 30 تیم امدادی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۷۷

30 تیم امدادی که هر تیم 6 نفر بوده در سطح استان فعال هستند و شهرهایی مانند رشت، لاهیجان، آستانه، انزلی، آستارا، تالش، سیاهکل، صومعه سرا و لنگرود بیشترین درگیری را در برف دارند.

مهدی ولی پورلحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: دو بیمار قلبی در شهرستان آستانه که یکی از کیاشهر و یکی از آستانه اشرفیه بودند توسط امداد گران به بیمارستان کوثر این شهرستان منتقل شدند.

وی افزود: یک خانم 28 ساله باردار از مسیر لولمان به رشت توسط امداد گران به بیمارستان الزهرا رشت منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: دو زن باردار دیگر در مسیر امام زاده هاشم بخاطرعدم بازبودن راه های این مسیر هنوز به بیمارستان نرسیده اند و امدادگران در حال تلاش برای رسیدن آمبولانس به آن نقطه هستند.

وی با بیان اینکه آمبولانس های اورژانس کمک دار نیستند، افزود: 5 آمبولانس کمک دار هلال احمر با استقرار در شهرهای رشت، آستانه، خمام و امام زاده هاشم جهت همپوشانی در حال خدمات رسانی هستند.

این مسئول بیان داشت: یک دستگاه خودروی پی کاپ هلال احمر جهت همکاری به فوریتهای برق داده شده است.

وی بیان داشت: 30  تیم امدادی که هر تیم 6 نفر بوده در سطح استان فعال هستند و شهرهایی مانند رشت، لاهیجان، آستانه، انزلی، آستارا، تالش، سیاهکل، صومعه سرا و لنگرود بیشترین درگیری را در برف دارند.

ولی پور افزود: این تیم ها در سطح شهر در حال  کمک و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: یک دستگاه لودر و یک دستگاه پاپکو هم در سطح شهر جهت کمک به شهرداری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز