خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر مطرح کرد:

احداث مجتمع گردشگری کنگان با هدف رونق کسب و کار باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۱۷

استاندار بوشهر گفت: احداث مجتمع بزرگ گردشگری کنگان با هدف رونق کسب و کار خدماتی مرتبط با گردشگری باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از مجتمع بزرگ گردشگری در حال ساخت کنگان اظهار داشت:  این منطقه می‌تواند نقطه مهم گردشگری جنوب کشور باشد و زمینه ساز ایجاد درآمد و رونق بازار شود.

وی اضافه کرد با احداث دهکده گردشگری کنگان، بزرگترین مجموعه گردشگری استان و جنوب کشور در بندر کنگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سالاری با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی واحدهای خدماتی در مجموعه گردشگری کنگان ادامه داد: امیدواریم با بهره‌برداری از این مجموعه گردشگری تحولی اساسی در حوزه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی بندر کنگان ایجاد شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگر به موضوع تقدیر از استعدادهای برتر و دانش‌آموزان نمونه در برنامه‌های مختلف اظهار داشت: نخبگان ثروت‌های اصلی جامعه هستند زیرا با وجود نخبگان است که می‌توان از همه مواهب الهی به بهترین نحو استفاده و تولید ثروت کرد.

 سالاری، از همه مسئولان بویژه فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست در برنامه‌های مختلف از استعدادهای برتر تجلیل کنند.

استاندار بوشهر در این آیین از خانواده شهید محمد بلوچی و تعدادی از دانش آموزان برتر کنگان تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز