خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیروزی انقلاب اسلامی همه بافت‌های کمونیستی را باطل کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۳۷

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با بیان اینکه فکر و باور فرهنگی ما در دنیایی غرب وجود ندارد گفت: این دیدگاه زمانی پیروز می شود که حکومت اسلامی را بوجود آورد و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه بافت های کمونیستی را باطل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسینی شاهرودی امروز در مراسم تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در امور ایثارگران که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه اولین توانمندی کشور اسلام، قرآن و ایمان است گفت: توانمندی‌های کشور در جهت پیشرفت و رشد در زمینه‌های مختلف فراوان است.

وی با بیان اینکه فکر و باور فرهنگی ما در دنیای غرب وجود ندارد گفت: این دیدگاه زمانی پیروز می شود که حکومت اسلامی را بوجود آورد و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه بافت‌های کمونیستی را باطل اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: نظریه پردازان غرب از این دیدگاه واهمه داشتند و ابراز داشتند بالاترین خطر برای تزلزل لیبرالیسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی دشمنی ۳۸ ساله آمریکا را آشکارا عنوان کرد و گفت: تمامی تلاش دشمن به پایین کشاندن ایران از اوج قدرت و برتری بود اما هیچ گاه موفق نبوده و نخواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی به شخصیت والای رهبر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: با درایت، تیزبینی و تدبر رهبری ایران توانست جایگاه حقیقی خود را پیدا کند.

وی گفت: توانمندی های کشور در زمینه های نیروی انسانی، اقتصادی، دفاعی و علمی زبانزد است و لزوم تقویت این توانمندی ها در جهت ارتقا جایگاه الزامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تقویت روحیه جهادی و ایثار و فداکاری در مردم اظهارداشت: باید به روحیه ایثارگری و شهادت طلبی ارزش قائل شویم. بنابراین تلاش ما در جهت حفظ و احیای این روحیه ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز