خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج گزارش می دهد؛

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۳۰۱

فیلم سربازخانه خانم ها با حضور مشاور فرهنگی سپاه کشور در اولین روز از دهه مبارک فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، خبر کلید خوردن این فیلم پیش از این در رسانه های مختلف منتشر شد و این فیلم با حضور ۸۰ بازیگر کلید خورد اما در این میان کارگردان هم استانی عزمی جزم برای ساخت این فیلم دارد.
 
سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

محسن کیانی مدیر برنامه ریزی و هماهنگی فیلمش را از تهران آورده است تعدادی دیگر از عوامل فیلم و تجهیزات تصویر برداری را از پایتخت می آورد و از مسئولان استان تنها حمایت می خواهد و می گوید حمایت تنها مادی نیست من از مسئولان استان می خواهم از هر چه دارند برای حمایت ما و این فیلم استفاده کنند حتی اگر این حمایت یک خسته نباشید ساده باشد.

کبری گودرزی و پرستو آراسته از عوامل و بازیگران فیلم هستند که  سختی سفر به این استان را به جان خریدند و در 11 بهمن به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند تا با این کارگردان جوان هم استانی همراه شوند و فیلمی هنری و به یاد ماندنی را تولید کنند.

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

سفر دو خانم هنرمند به این استان برای یک فیلم قطعا نشان می دهد که این یک پروژه خاص خواهد شد و از همه مهمتر افتخاری بودن آنهاست که بدون هیچ دستمزدی حاضر به همکاری با محسن کیانی شدند.

برای آگاهی از انگیزه و هدف این دو خانم هنرمند کشور که برای حضور در فیلم سرباز خانه خانم ها به یاسوج سفر کردند به گفت و گو نشستیم .

کبری گودرزی مدیر هماهنگی فیلم سرباز خانه خانم ها را برعهده دارد و دارای مدرک پرستاری است اما در فیلم و سینما سابقه ای بسیار زیاد دارد و در بسیاری از فیلم ها با کارگردان های معروف همکاری داشته است.

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

وی بازیگر فیلم خانه فامیل، لحظات انتظار، گروه کارگردانی تبریز 2018 و فیلم ها و سریال های دیگر است که در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت:  پروژه با این اسم در کشور بدون سابقه بوده است و تاکنون پروژه ای خاص که فقط در خصوص بانوان باشد به نمایش گذاشته نشده است که با توجه به همین خاص بودنش من در این فیلم هم بازیگر و هم به عنوان عوامل فیلم حضور خواهم داشت.

 گودرزی که در میان صحبت های خود چندین بار به لر زبان بودنش تاکید کرد، گفت: من با محسن کیانی صحبت کرده ام و قول داده ام  تا آخرین لحظات فیلم حضور خواهم داشت.

وی گفت: من پرستار نیز هستم؛ اول از همین جا به همه پرستاران این روز را تبریک می گویم بعد اینکه برای این فیلم مدت یک ماه را مرخصی می گیرم و به استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد می آیم چرا که خودم لر زبان هستم و نسبت به این فیلم احساس مسئولیت می کنم.

گودرزی ادامه داد: من از 11 بهمن اینجا هستم و اولین جلسه را با بازیگران انتخابی محسن کیانی برگزار کردم  و 12 بهمن نیز با حضور  ناصری مدیر محصولات فرهنگی سپاه، معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد فیلم سربازخانه خانم ها کلید خورد و تصوبرداری آن نیز از 15 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: من می خواهم با  این فیلم ثابت کنیم که لر زبانان نه تنها در ایران بلکه در جهان می توانند  حضور فعال در عرصه هنر داشته باشند.

گودرزی گفت: فیلم سرباز خانه خانم ها می تواند شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد را همچون حسین پناهی معروف کند و در کشور به همه بشناساند.

این هنرمند جوان به هنرمند نامی استان کهگیلویه وبویراحمد زنده یاد حسین پناهی اشاره کرد و افزود: بدون شک استعدادهایی همچون حسین پناهی  در این استان  وجود دارد و باید تلاش کنیم که انها را به جامعه هنر نشان دهیم.

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر
 
ادامه صحبت ها را با پرستو آراسته یکی دیگر از بازیگران تئاتر و تلویزیون آغاز کردیم .این بازیگر مدیریت برنامه ریزی فیلم سرباز خانه خانم ها را برعهده دارد .

پرستو آراسته 36 ساله، لیسانس تئاتر دارد در گفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: من کار برای شهدا را دوست دارم و همیشه در راهی قدم برداشته ام که رضایت شهدا در آن باشد و سعی می کنم قدمی هر چند کوچک اما در راه شهدا بردارم .

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

وی ادامه داد: بخشی از فیلم سرباز خانه خانم ها به شهدا به ویژه سه شهیده استان کهگیلویه و بویراحمد می پردازد که نشان می دهد زنان این منطقه و مرز و بوم دست به دست هم  داده اند و مردانشان را حمایت می کردند من تلاش می کنم که با اجرای نقشی هر چند کوچک و قدمی کوچک ایثار و از خود گذشتگی این شهدا را نشان دهم.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولانی که در مراسم کلید خوردن این فیلم حضور داشتند گفت: من اولین بار است که به این استان آمده ام اما محبت و صمیمیت این مردم را فراموش نمی کنم و امیدوار هستیم که با کمک مردم این استان و همراهی مسئولان پروژه ای بسیار خوب را به کشور ارایه دهیم.

سربازخانه خانم ها در یاسوج کلید خورد + تصاویر

آراسته با اشاره به  نمایش جهشه (وانت) گفت: من انتظار دارم همچون مسئولان این فیلم، از فیلم سرباز خانه خانم ها در کهگیلویه و بویراحمد نیز حمایت شود چرا که من اطمینان دارم این فیلم به خوبی ساخته و به نمایش در می آید.

محسن کیانی کارگردان فیلم سرباز خانه خانم ها نیز گفت: این فیلم رسما کلید خورده است و به زودی کار خودش را آغاز می کند.

وی بیان کرد: ما در این فیلم به حمایت مسئولان هنری و فرهنگی استان نیازمند هستیم . لازم نیست حتما مالی حمایت کنند انتظار من این است که با هر امکاناتی که خودشان دارند ما را حمایت کنند.

گزارش: زهرا داوودی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز