خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

جانباختن کولبران هشدار به کسانی است که نسبت به مسئولیت‌شان بی‌تفاوت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۹۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: جانباختن کولبران هشدار به همه کسانی است که می‌توانند شغلی آبرومند و مناسب برای کولبران و دیگر اعضای جامعه تامین کنند اما نسبت به مسئولیت شان بی‌تفاوت هستند.

به گزارش ایلنا: بهرام نصراللهی زاده در جشنی که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز آرامش و امنیت مردم ایران مرهون مبارزه و شهادت کسانی است که با اخلاص و آزادگی انقلاب را به پیروزی رساندند ، گفت: همه ما بعنوان کسانی که از سفره انقلاب و ملت ارتزاق می کنیم در مقابل مردم و هموطنان مان مسئولیت داریم و باید برای تامین زندگی و معیشت آبرومندانه و شرافتمندانه برای آنان شب و روز تلاش کنیم.

وی افزود: اگر امروز یک کولبر عزیز در مرزهای ما برای تامین معیشت و زندگی خود و خانواده اش زیر برف می ماند و یخ می‌زند و جان می‌سپارد، این هشداری برای ما و همه کسانی است که می‌توانند شغلی آبرومند و مناسب برای کولبران و دیگر اعضای جامعه تامین کنند، اما اگر نسبت به مسئولیت‌مان بی‌تفاوت باشیم، مطمئناً باید روزی در پیشگاه خداوند پاسخ دهیم.

وی افزود: دامنه کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر دستگاه‌های دولتی وسیع است و به همت همه کارکنان دولتی کارهایی باید صورت بگیرد که برایند آن ارتقای معیشت مردم باشد.

بهرام نصراللهی زاده گفت:  نتیجه و حاصل فعالیت همه کارکنان و مدیران خدمت به توسعه استان کردستان است و اگر کسی بتواند کاری برای مردم انجام دهد و این مسئولیت را بجا نیاورد مقصر است، باید پاسخگو باشد و وجدان عمومی جامعه در مورد وی قضاوت خواهد کرد.

انتظار کاهش آسیب های اجتماعی زمانی معقول است که ما زمینه های زندگی سالم را برای مردم فراهم کنیم

نصراللهی زاده با تاکید براینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نه تنها در موضوع توزیع بودجه و اعتبارات بلکه در همه حوزه های مرتبط با توسعه استان خود را مسئول و موظف به تلاش و همت می داند، گفت: کارهای انجام نشده و وظایف زیادی در مقابل مردم استان کردستان داریم که باید انجام دهیم زیرا مردم بر گردن ما حق دارند و ما زمانی می توانیم انتظار داشته باشیم آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی در استان کاهش یابد که خود زمینه ها و شرایط زندگی سالم و آبرومند را برای همه طیف ها فراهم کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: در شورای برنامه ریزی و توسعه اولویت های توسعه استان کردستان و موضوعاتی همچون راه، آب، کشاورزی و تامین آب‌پایدار برای‌شهرها و روستاها تدوین شده و این اولویت ها بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

نصراللهی زاده همچنین به حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته گذشته در استان اشاره کرد و گفت: دولت عزم جدی دارد تا پروژه زیرساختی راه آهن سنندج – همدان  - تهران به نتیجه برسد و در سفر دکتر نوبخت مقرر شد عملیات ریل گذاری این پروژه در سال جاری از سمت سنندج آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز