خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود؛

کردستان، میزبان‌بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای‌مراکز استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۲۱

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها شهریور سال 1396 به میزبانی استان فرهنگی کردستان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی؛ استاندار کردستان با حمایت از برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما گفت: یکی از جشنواره‌هایی که می‌تواند به معرفی کردستان و به تصویر کشیدن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های آن کمک کند، جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیماست.

عبدالمحمد زاهدی حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی 33 مرکز صدا و سیما از 30 استان کشور را اقدامی خوب برای ارتقای هنر در کشور و توسعه فعالیت های صدا و سیما دانست و افزود: این جشنواره به دلیل بازتاب گسترده خود در سطح ملی، زمینه ای برای توسعه استان کردستان خواهد بود.

زاهدی به توافق صورت گرفته با معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما برای برگزاری بیستمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در سنندج اشاره کرد و گفت: این جشنواره شهریور سال آینده به مدت سه روز با شرکت 33 مرکز استانی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری استان کردستان یک استان فرهنگی است تصریح کرد: مطمئنم مردم کردستان با توجه به غنای فرهنگی خود نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب و بی نظیر این جشنواره به کار خواهند بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز