خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر والیبال؛

تماشای دیدار شهرداری ارومیه و کاله آمل رایگان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۰۳

تیم شهرداری ارومیه در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال فردا میزبان کاله آمل است که این دیدار با دستور شهردار ارومیه به مناسبت دهه مبارک فجر و تکریم هواداران رایگان شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سی امین دور مسابقات قهرمانی لیگ برتر والیبال مردان که با نام (یادواره شهدای منا) در یک گروه مقدماتی از 28 مهرماه با حضور 12 تیم آغاز شد ، پس از اتمام بازی ها در دور مقدماتی و مشخص شدن هشت تیم صعود کرده به مرحله پلی آف رسید و از فردا چهارشنبه بیستم بهمن ماه، رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله پلی آف آغاز می شود.

تیم شهرداری ارومیه که با 14 برد و 8 باخت و با کسب 42 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت به مصاف تیم ششم جدول یعنی کاله آمل خواهد رفت.

تیم کاله آمل در دور مقدماتی با 10 برد و 12 باخت و با کسب 32 امتیاز موفق شد با قرار گرفتن در رده ششم جدول به دور پلی آف صعود کند.

بر این اساس فردا در مرحله اول پلی آف تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم سه بار با هم مصاف خواهند داشت تا در پایان تیمی که موفق به کسب دو برد از سه دیدار شود ، در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها قرار بگیرد.

دیدارنخست این دو تیم فردا به میزبانی ارومیه راس ساعت 16:00 در سالن غدیر آغاز خواهد شد و دومین دیدار ، چهارشنبه 27 بهمن ماه در شهر آمل برگزار خواهد شد و اگر کار به دیدار سوم بکشد، سومین دیدار این دو تیم در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم شهرداری ارومیه برای دو دیدار ،عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری را به دلیل محرومیت با رای کمیته انظباطی  در اختیار نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز