خبرگزاری کار ایران

‎محمدمهدی زاهدی مطرح کرد:‬

‎توجه مجلس در برنامه ششم توسعه به توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۹۶

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مجلس در بحث برنامه ششم توسعه به این وجه عدالت اجتماعی در حوزه توانمندسازی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر عنایت کرده است.

‫به گزارش ایلنا‬، محمدمهدی زاهدی امروز در آیین افتتاح صندوق قرض الحسنه "امداد ولایت" شعبه پیامبر اعظم(ص) در کرمان با اظهار اینکه جمهوری اسلامی برپایه مردم سالاری دینی و پیوند دین و دنیای مردم است افزود: در بخش زیادی از آموزه های دینی، تاکید بر توجه به نیازمندان است که اولویت بر آموزش و توانمندسازی می باشد.

وی ادامه داد: در راستای عدالت اجتماعی توصیه های اسلام این است که به مستمندان رسیدگی شود و حتما باید به سوی مردم رفته و دست آن ها را بگیریم و در جایی که می شود توانمندسازی کرده و در جایی که نمی شود، کمک های نقدی و غیرنقدی برای تامین زندگی شرافتمندانه صورت بگیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس در بحث برنامه ششم توسعه به این وجه عدالت اجتماعی در حوزه توانمندسازی و توجه به اقشار آسیب پذیر عنایت کرده است توضیح داد: از مواد ٩٢ تا ٩٨ قانون به صراحت در مورد مسائل اجتماعی، آسیب های اجتماعی و در کنار آن مباحث به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: حجم کار خیلی زیاد است و باید خیّران به میدان آمده و از طریق صندوق قرض الحسنه کمیته امداد که پولشان نیز قابل برگشت است، همکاری کنند تا کمیته امداد بتواند در زمینه توانمندسازی مددجویان تلاش و برنامه ریزی نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز