خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی خبرداد:

تزریق 944 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه به بخش تولید استان در سال‌جاری

استاندار آذربایجان شرقی از تزریق 944 میلیارد تومان نقدینگی و سرمایه در گردش به بخش تولید استان در سال جاری از محل تسهیلات رونق تولید و منابع داخلی بانک‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در جشنواره کارآفرینان، تعاون‌گران و کارگران نمونه استان، اعلام کرد: تاکنون 576 واحد تولیدی 400 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند که 240 واحد مربوط به واحدهای بخش کشاورزی و 336 واحد صنعتی است.
 
وی همچنین گفت: در همین مدت بانک‌های استان از منابع داخلی خود به 481 واحد تولیدی 223 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و با استمهال 320 میلیارد تومان از تسهیلات خود موافقت کرده‌اند.
 
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهدا تاکید کرد و گفت: فعالیت در صحنه تولید هم ارزش با حضور در صفوف مبارزه است.
 
وی با بیان این که دولت یازدهم خود را رقیب تولیدکننده و بخش خصوصی نمی‌داند بلکه تسهیل کننده امور تولید است، اظهارکرد: موانع تولید با کمک فکری فعالان این عرصه در حال برداشته شدن است.
 
جبارزاده به حضور مدیران استان در شهرستان‌ها و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: با مشکلات تولید کننده‌ها آگاهیم و خود را مسئول حل مشکلات می‌دانیم.

کد خبر : ۴۵۷۵۰۱