خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی:‬

مهمترین اولویت، اقتصاد پایدار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۵۰

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اولویتی مهمتر از ایجاد اقتصاد پایدار و سرپا نیست و باید همه مجاهدات به سمت تولید و صادرات کشور سوق پیدا کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز درحاشیه آیین افتتاح بزرگترین پالایشگاه پلاسمای انسانی خاورمیانه در کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: باید تدبیرهای لازم برای توسعه و پیشرفت بیشتر کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال رفع موانع توسعه در کشور هستیم، بیان کرد: با توجه به تلاش مسئولان سختکوش و مساحت و مختصات استان کرمان و شرایط کشور امروز زمینه سرمایه گذاری و توسعه در استان کرمان فراهم شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که دل نگران کشور هستند اکنون باید آستین خود را برای توسعه کشور بالا بزنند و در این راستا نیز ما آنها را حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه تصریح کرد: به دنبال ایجاد زمینه های توسعه در بخش های مختلف در کشور و رفع موانع توسعه بودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز باید فارغ التحصیلان کشور به دنبال ایجاد کارهای نو و ابتکاری در کشور باشند و باتوجه به شرایط موجود کشور که حرکت سامان یافته در بخش توسعه کشور ایجاد گردد.

وی با اظهار به اینکه هیچ اولویتی مهمتر از ایجاد اقتصاد پایدار و سرپا نیست گفت: باید همه مجاهدات به سمت تولید و صادرات کشور سوق پیدا کند.

لاریجانی در پایان با تاکید بر اینکه باید تکنولوژی پلاسما در کشور ایجاد شود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز این پروژه در کرمان کلید خورد، این پروژه از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است و امیدواریم تا دو سال دیگر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز