خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

برخی به دلیل گرایش‌های سیاسی دولت را تضعیف می‌کنند/ تضعیف دولت خلاف شرع است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۹۲

امام جمعه رشت گفت: انقلاب اسلامی، رفتارهای ناپسندی که در کشور وجود داشت را از ملت ما گرفت و جمهوری اسلامی قانون الهی و عفت عمومی را در جامعه رواج داد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن عید جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی بانوان با عفت و متخصص در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، گفت: استبداد فردی و اجتماعی غیر معمول در جامعه وجود داشت و انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را جایگزین آن کرد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه ملت ایران برای تحقق انقلاب اسلامی صبر و تحمل بسیاری از خود نشان داده است، ادامه داد: ملت ایران محرومیت و تحریم‌ها را تحمل کرده است.

وی حکومت طاغوت را مرتکب بزرگ‌ترین جنایت را علیه ملت انجام داد، ادامه داد: انقلاب اسلامی، حکومت سلطنتی طاغوتی استکباری را از ملت ایران گرفت.

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما بیش از هر امری به وحدت نیاز دارد، افزود: انتخابات در پیش است و برخی به دلیل گرایش‌های سیاسی دولت را تضعیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران تبدیل به منطقه امن شده است، افزود: 38 سال از جمهوری اسلامی و انقلاب می‌گذرد، مردم ما خسته نشدند بلکه شور مضاعفی دارند.

امام جمعه رشت با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی فساد و بی‌عدالتی را از جامعه گرفت و تقوا را به جامعه داد، تصریح کرد: بزرگ‌ترین نعمتی که خدا با وقوع انقلاب اسلامی به ملت ایران داد، وابستگی از ایران گرفته شده است.

وی تضعیف دولت را خلاف شرع دانست و افزود: آنها که برای مردم خدمت می‌کنند اگر تضعیف شوند روحیه خود را از دست می‌دهند.

آیت الله قربانی با تصریح بر اینکه جمهوری اسلامی، حکومت الهی یعنی حکومت ولایت فقیه را به ملت ایران هدیه کرد، افزود: انقلاب اسلامی، رفتارهای ناپسند که در کشور وجود داشت را از ملت ما گرفت و جمهوری اسلامی قانون الهی و عفت عمومی را در جامعه رواج داد.

امام جمعه رشت در ادامه برف را از نعمت‌های بزرگ الهی خواند که نصیب گیلان شده و خرابی‌هایی را به وجود آورده است وگفت: اعتقاد داریم تخریب یکدیگر صحیح نیست اما کسانی که به وظیفه خود عمل نکردند باید بررسی شده و با کسانی که تعلل کردند برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز