خبرگزاری کار ایران

مدیریت بحران کردستان مطرح کرد:

هشدار در زمینه هوای ناپایدار و بارشی در استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۲۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان نسبت به هوای ناپایدار و بارشی در این استان هشدار داد.

به گزارش ایلنا، آرتیکاس اقبال افزود: لازم است مسافران، کولبران و کوهنوردان نیز نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان افزود: در این مدت بارش ها در اوایل فعالیت سامانه به شکل باران و برف و به تدریج به شکل برف ریزش خواهد بود و میزان بارش تراکمی چندروزه قابل ملاحظه است.

اقبال با بیان اینکه در نقاط مرتفع کولاک برف، مه و کاهش دید پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سرعت وزش باد افزایش می یابد.

هشدار در زمینه هوای ناپایدار و بارشی در استان کردستان

وی با تأکید بر اینکه امکان اختلال تردد در جاده ها و گردنه ها و نواحی شهری و روستایی در این روزها وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به پوشش برف فعلی و اتفاق بارش ها در روزهای آینده در نقاط بهمن خیز استان، وقوع پدیده بهمن دور از انتظاافرادی که قصدتردد دارند،  قرار گیرد.

اقبال خاطر نشان کرد: افرادی هم که قصد مسافرت در این روزها را دارند باید توجه داشته باشند در استان های جنوبی کشور بویژه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان بارش باران سنگین و امکان وقوع سیل وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان با تأکید بر ضرورت آمادگی دستگاهها گفت: بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان که روز شنبه 23 بهمن ماه صادر شده است از عصر و اوایل شب یکشنبه 24 بهمن ماه تا روز پنجشنبه 28 همین ماه به طور متناوب سامانه ای از هوای ناپایدار و بارشی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه این اخطاریه ها به همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و دستگاه های خدمات رسان ابلاغ شده است، گفت: دستگاه ها باید تمهیدات و اقدامات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز