خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره نظارت و بازرسی کردستان:

گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت از عمده‌ترین تخلفات بازار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۲۸

سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: عمده ترین تخلفات بازار گران‌فروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت است.

 فرزاد سردار زاده اظهار داشت: از 16بهمن ماه لغایت 22بهمن ماه سال جاری در مجموع یک هزار و 893 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 87 مورد تخلف در این بازرسی ها خاطرنشان کرد: در این رابطه 80 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

فرزاد سردار زاده افزود: عمده ترین تخلفات بازار گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است .

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 74 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 30 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز