خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

برخی احزاب و گروه‌های سیاسی منافع خود را بر منافع کشور ترجیح می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۸۷

استاندار کردستان با انتقاد از برخی جریان‌های منتقد در داخل کشور گفت: متاسفانه برخی از احزاب و گروه های سیاسی منافع خود را بر منافع کشور ترجیح می دهند که این آسیب جبران‌ناپذیری بر توسعه کشور برجای می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در همایش یک روزه فرمانداران و بخشداری‌های استان با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم در همه جای دنیا همیشه جمهوری اسلامی را یک نظام مقتدر می‌دانند و عملکرد نظام را در قالب دولت‌های مختلف بررسی می کنند.

وی افزود: بنابراین اقدامات و عملکرده های دولت های مختلف موجب تاثیر بر چهره نظام درجهان و منطقه خواهد شد که در این راستا همه باید برای ارائه چهره موفق و کارآمد از نظام تلاش کنیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از توطئه ها و دسیسه های فراوان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودن که با همراهی مردم و مسئولان این توطئه ها نقش برآب شد.

وی گفت: ما یک اختلاف ایده و تفکر و اندیشه با دنیای غرب و شرق داریم بطوریکه آنها درصدد هستند که منکر ایدئولوژی و تفکرات انقلاب اسلامی شوند و به جهان اعلام کنند که تفکر انقلاب اسلامی ایران نمی تواند بر ایده و تفکر آنها برتری داشته باشد و تفکر انقلاب اسلامی تفکری ناکارآمد و نا موفق است.

زاهدی گفت: برخی در داخل با دنباله رویی از اهداف دشمنان می خواهند دستاوردهای نظام نادیده گرفته و آنرا ناکار آمد جلوه دهند.

وی ابراز داشت: آنها تلاش می کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند و با افزایش فشارها علیه مردم و انقلاب به تدریج زمینه فروپاشی و فرسوده شدن ساختار نظام مقدس را فراهم کنند که مسلما با حضور گسترده مردم در عرصه های دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی این دسیسه آنها نیز ناکارآمد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در استان کردستان نیز برخی در مسیر توسعه و خدمات صادقانه نظام و دولت کارشکنی می کنند که این رفتار آنها موجب می شود که مردم این کارشکنی را از منظر نظام بینند و هر اتفاقی بیفتاد می گویند مقصر جمهوری اسلامی و دولت است که این منفصانه نیست و این رفتار و تفکر نادرست باید اصلاح و بر طرف شود.

استاندار کردستان در ادامه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر وقت در کشور ما به زمان انتخابات نزدیک می شویم برخی برای رسیدن به منافع خود با بی تقوایی و کارشکنی خدمات ارزنده دولت و نظام را زیر سوال می برند که این اصلا قابل قبول نیست.

وی همچنین با اشاره به مشکلات و نارسایی های فراوان پیش روی دولت تدبیر و امید در ادامه ابراز داشت: دولت در همان آغاز فعالیت خود وضیعت نامناسبی را در کشور تحویل گرفت و درآمدهای نفتی کشور از بشکه ای بیش از 120 دلاربه کمتر از 25 دلار رسید که این امر موجب ایجاد فشار فراوان اقتصادی بر دولت و نیز مردم شد که با این وجود برخی از افراد مخالف و منقتد توقع دارند که کم کاری های سالیان گذشته و در دولت های مختلف در با وجود تنگناهای مالی و در آمدی در زمان دولت تدبیر و امید برطرف شود که این از هرگونه عقل و منطق به دور است.

وی تاکید کرد: در حقیقت دشمنان با فشار وارد کردن به ایران بخصوص در بحث تحریم های نفتی باعث کاهش صادرات و در نتیجه درآمدهای کشور شدند که در صورت ادامه یافتن این وضعیت کشور با شرایط بد اقتصادی مواجه می شد که در نهایت دشمنان ایران را به سمت جنگ سوق می دادند که این امر با تدبیر و دور اندیشی با توافق هسته ای جلوگیری و وضعیت اقتصادی به تدریج به وضیعت مناسبی رسید.

استاندار کردستان ادامه داد: دشمنان همه تلاش خود را برای ایجاد اتحاد بین کشورها برای تحت فشار قرار دادن ایران بکار گرفتند که ایران با دور اندیشی و توافق جامع هسته ای و پایبندی به تعهدات خود این اتحاد در هم شکست.

وی با انتقاد از برخی جریان های منقتد در داخل کشور در ادامه گفت: متاسفانه برخی از احزاب و گروه های سیاسی منافع خود را بر منافع کشور ترجیح می دهند که این آسیب جبران ناپذیری بر توسعه کشور برجای می گذارد.

زاهدی از عزم دولت تدبیر و امید برای تسریع روند توسعه کشور و استان خبر داد و گفت: در این راستا با همه توان برای خدمت به مردم آماده هستیم و هر چه انتقادها و کارشکنی ها علیه دولت بیشتر شود ما با عزم و اراده مصمم تر بیشتر به مردم خدمت می کنیم و خدمتگزار آنها هستیم.

وی خطاب به  فرمانداران و بخشداران تابعه استان گفت: کارهای خوبی برای توسعه استان انجام شده که شما ضمن انعکاس آنها به مردم باید با نزدیک تر شدن به مردم و با مشورت و همفکری با  احاد جامعه و گروههای مردمی  مشکلات موجود در مسیر خدمتگزاری دولت را با مردم مطرح کنید.

استاندار کردستان وضعیت اعتبارات در سال 94 را یکی از بدترین سال های مالی تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با این وجود دولت با همه توان به بحث توسعه پرداخت که در این زمینه بایستی با مردم صادق بود و اقعیت ها را بیان و با تشریح وضعیت فعلی کشور سعی شود در سال آینده با بهبود وضعیت مالی کشور برای اجرای هرچه سریع تر طرح ها و پروژه های زیربنایی در استان تلاش مستمر به انجام برسد.

زاهدی با تاکید بر لزوم حفظ بی طرفی در امر انتخابات خطاب به بخشداران و فرمانداران گفت: شما فقط قانون را اجرا کنید ولو اینکه حتی بر خلاف رای شما باشد و شما در حقیقت مجری انتخابات سالم و فراگیر هستید و باید کاملا بی طرف و قانون مند باشید.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه گذاری اولویت توسعه در کردستان است و در حقیقت بدون سرمایه گذاری توسعه کردستان به هیچ جا نمی رسد و فقط سرمایه گذاری توان توسعه استان را افزایش می دهند که همه برای جذب سرمایه گذاری به استان کوشش کنیم تا اشتغالزایی در کردستان محقق شود.

استاندار کردستان در پایان بر لزوم فراهم ساختن بستر اشتغال در مناطق مرزی برای تقویت معیشت  مرزنشینان در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز