خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کمیسیون مبارزه با قاچاق‌ کالا کردستان‌خبرداد:

کردستان رتبه برتر کشور در اطلاع‌رسانی و مبارزه فرهنگی با قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۹۰

رئیس‌کمیسیون مبارزه با قاچاق‌کالا و ارز کردستان گفت: استان کردستان در زمینه اطلاع‌رسانی و مبارزه فرهنگی با پدیده قاچاق کالا رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، رضا میرزایی امروز در دوازدهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه در جهت حمایت از تولید داخلی اهتمام لازم به خرج داده می شود، افزود: با ترویج امور فرهنگی و تبلیغی در جامعه و استفاده از کالاهای ایرانی در راستای مبارزه با پدیده شوم کالا می توان بر مشکلات ناشی از ورود کالا های قاچاق فائق آمد.

وی اظهار داشت: مجوز کالاهایی که با سلامت مردم در ارتباط اند نظیر مرکبات، خشکبار، لوازم آرایشی و بهداشتی داده نمی شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کالاهای وارداتی اغلب در اتوبوس جاسازی می شود، می‌طلبد در مبادی مرز کنترل بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز دولتی انباردار در سامانه شناسنامه دار کردن انبار ثبت نام نمایند گفت: دستگاه های دولتی دارای انبار مکلف اند تا 10 اسفند نسبت به ثبت نام انبار از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند چنانچه افراد در سامانه ثبت نام نکنند کالای نگه داری شده در انبار کالای قاچاق تلقی می شود.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار داشت: استان کردستان در زمینه اطلاع‌رسانی و مبارزه فرهنگی با پدیده قاچاق کالا رتبه برتر کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز