خبرگزاری کار ایران

بیگی خبر داد:

٦٠ درصد دانش‌آموزان کرمانی، تحت پوشش طرح ملی شهاب

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۵۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح ملی شهاب که سال تحصیلی آینده در اکثر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، بیش از ٦٠ درصد دانش آموزان را تحت پوشش خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، محمد محسن بیگی مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، امروز در نشست کارگروه اجرایی برنامه ملی شهاب با بیان اینکه برنامه ملی شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) با پوشش ٢٨ هزار و ٩٠٠ دانش آموز در ٥٠٩ مدرسه این استان اجرا می شود افزود: این طرحِ ملی در بیش از یکهزار و ٢٣٤ کلاس درس مدارس شهرستان های زرند، بافت، بردسیر، جیرفت و نواحی یک و ٢ شهرستان کرمان طی سال تحصیلی جاری در حال اجراست.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب برنامه ملی شهاب در جامعه بیان کرد: شناسایی ظرفیت و استعدادهای خدادادی و بالقوه دانش آموزان در راستای شکوفایی، مهمترین هدف اجرای این طرح در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: شناسایی و حمایت آموزشی، تربیتی و معنوی از دانش آموزان مستعد از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه از دیگر اهداف اجرای این طرح است و این طرح سال تحصیلی آینده در دوره متوسطه اول شهرستان زرند اجرا می شود.

محسن بیگی در پایان با اشاره به ظرفیت و توانمندی های متفاوت دانش آموزان در زمینه های مختلف هنری، علمی و ورزشی خاطرنشان کرد: شناسایی این استعدادها در راستای شکوفایی ضرورتی انکارناپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز