خبرگزاری کار ایران

علی بابایی خبر داد:

افتتاح فرهنگسرای خواجه اتابک /بازگشایی تمام محورهای ترافیکی میدان آزادی تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۲۰

شهرداری کرمان گفت: تمامی محورهای ترافیکی میدان آزادی تا پایان سال‌جاری باز می‌شود و اقدامات بعدی در بخش زیرگذر صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی عصر سه‌شنبه در هشتاد و دومین جلسه بررسی پروژه‌های عمران شهری با بیا اینکه روشنایی معابر شهر بررسی شده، افزود: اداره برق پروژه روشنایی بلوار پارسیان، بلوار عطا احمدی، جاده هفت‌باغ، خیابان شهاب، بلوار شهید دستغیب و ورودی‌های شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به پروژه بازسازی حمام باغ لله گفت: در قسمت بیرونی ۹۰ درصد و قسمت داخلی حمام ۶۰ درصد پیشرفت داشته که این پروژه تا نوروز به اتمام می‌رسد و پروژه بازسازی بازار و تعویض درب‌ها در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نورپردازی مقبره خواجه اتابک به اتمام رسیده و به‌زودی این مقبره به عنوان فرهنگسرای خواجه اتابک افتتاح می‌شود، ادامه داد: همچنین پروژه احداث ۱۰ پارک سطح شهر از جمله پارک پدر و نصب آب‌نمای متحرک در پارک مادر تا شب عید به اتمام می‌رسد.

بابایی با اشاره به بازگشایی مسیر گلبازخان، از تبدیل مسیرهای میدان توحید به پیاده راه خبر داد و افزود: در اجرای این پروژه تنها یک ملک وقفی موجود است که برای آن هم مجوز از تهران گرفته شده است.

شهردار کرمان با تصریح به اینکه اتفاقات خوب با سرعت مناسب در پروژه میدان آزادی در حال انجام است، بیان کرد: ضلع شمالی و انتهای خیابان اقبال آزاد شده و تا ۱۵ اسفند ضلع غربی بهمنیار هم آزاد خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی محورهای ترافیکی میدان آزادی تا پایان سال باز می‌شود، به پیشرفت پروژه بام کرمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ‫از یک هزار و ۷۰۰ متر حفاری، یک هزار و ۲۰۰ متر حفاری انجام شده و شش پایه تله کابین نصب شده و تنها دو پایه برای نصب باقی مانده است.‬

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز