خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی ازدواج تا پایان سال در سطح استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۸۳

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی در امر ازدواج با حضور اساتید برجسته این بخش در سطح استان تا پایان سال خبر داد

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با بیان این مطلب افزود : معاونت فرهنگی و امور جوانان در نظر دارد کارگاه های مختلفی در زمینه راه های انتخاب همسر، ویژگی های شخصیتی دوسویه مشترک بین زوجین و معیارهای اخلاقی زندگی بر اساس دیدگاه های علمی با بهره مندی از اساتید دانشگاهی استان برگزار کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان میزان مشارکت، نیازهای مخاطبان و مشکلات زوج های جوان را در کارگاه های ازدواج مهم دانست و عنوان کرد: برنامه ریزی های آینده برای گروه مخاطب زوج های جوان و پیش بینی برنامه های گسترده تر، با مطالعات دقیق تر و کاربردی تر در این زمینه است.

وی افزود: یکی از عوامل مهم در امر ازدواج و طلاق، ضعف زوجین در زمینه مهارت های زناشویی، حل تعارضات و مدیریت زندگی خانوادگی و نیز فقدان و یا ضعف در زمینه اصول و اهداف زندگی مشترک و خانوادگی است که انتظار داریم با برپایی کارگاه های آموزشی به حداقل برسد.

وی گفت: مرحله اول کارگاه آموزشی در امر ازدواج در شهرستان های سنندج و دیواندره آغاز شده است و با حضور و بازدید های از این کارگاه ها، مشارکت جوانان و زوجین خوب عنوان شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: با برنامه ریزی همکاری های صورت گرفته با ارگان های مرتبط در امر ازدواج ۲۰ کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار می شود که تا اواخر اسفند ماه در زمینه های مختلف انجام خواهد شد.

رضایی افزود: طرح اولیه کارگاه آموزشی در امر ازدواج را بیشتر در مناطق آسیب پذیر جامعه و حاشیه شهر ها برگزار خواهیم کرد و در سال آینده نیز این طرح در مناطق دیگر در استان نیز برپا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز