خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان مطرح کرد:

درج‌نشدن قیمت و نصب برچسب بیشترین‌شاخص تخلف واحدهای صنفی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۸۰

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی استان لرستان گفت: عدم درج قیمت و نصب برچسب بیشترین شاخص تخلف واحدهای عرضه کالا و خدمات است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، بهرام براری در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین پرونده تخلف قاچاق کالا و فراوانی کالاهای قاچاق کشف شده در حوزه مواد غذایی نیز مربوط به قاچاق برنج است و پس از آن بیشترین پرونده ها در حوزه لوازم خانگی است.

وی از ارجاع ۱۰ هزار پرونده تخلفاتی اصناف به تعزیرات حکومتی لرستان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۱۰ هزار پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشتی و دارویی مبتنی بر شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی و بر اساس فعالیت دستگاه های نظارتی به شعب ما ارسال شده است.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: تاکنون ۹۴ درصد این پرونده ها مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده است و مابقی پرونده ها نیز در دست بررسی و اقدام است.

وی افزود: از محل رسیدگی به این پرونده ها ۳۶ میلیارد ریال در بخش کالا و خدمات و ۱۳۵ میلیارد ریال در بخش قاچاق کالا و ارز و همچنین ۲ میلیارد ریال برای متخلفان حوزه دارو، بهداشت و درمان به عنوان جریمه نقدی تعیین شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار داشت: مجازات هایی که مورد نظر تعزیرات حکومتی است تنها منحصر به جریمه نقدی نشده و تعطیلی محل فعالیت، ضبط کالاها به نفع دولت، معدوم کردن کالاهای فاسد، نصب پلاکارد در محل فعالیت شخص متخلف و اعمال حبس بدل از جزای نقدی را شامل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز