خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان مطرح کرد:

2500 خانوار کرمانی از وقوع سیل اخیر آسیب دیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۷۵

استاندارکرمان گفت: ٢ هزار و ٥٠٠ خانوار در استان کرمان بطور مستقیم دچار آسیب ناشی از وقوع سیل شده اند، ٢١ شهرستان استان کرمان متاثر از سیل بوده اند ولی با توجه به آمادگی ستاد بحران استان کرمان خوشبختانه تلفات زیادی در حوادث اخیر نداشته ایم.

به گزارش ‬ایلنا، در حاشیه بازدید امروز استاندار کرمان از ستاد جمعیت هلال احمر استان، ارتباطی ویدئو کنفرانسی با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور برقرار شد و دو طرف در خصوص اقدامات لازم جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل اخیر به بحث و گفت و گو پرداختند.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در این ارتباط با اشاره به مشکلات ناشی از سیل استان اظهار کرد: ٢ هزار و ٥٠٠ خانوار در استان کرمان بطور مستقیم دچار آسیب ناشی از وقوع سیل شده اند.

وی با بیان اینکه ٢١ شهرستان استان کرمان متاثر از سیل بوده اند افزود: با توجه به آمادگی ستاد بحران استان کرمان خوشبختانه تلفات زیادی در حوادث اخیر نداشته ایم.

این مقام مسئول با اشاره به گستردگی استان کرمان گفت: تعداد خودروی نجات جمعیت هلال احمر استان کم  است و درخواست داریم تا تعدادی خودرو در اختیار این جمعیت قرار گیرد تا در زمان بحران سرعت امداد رسانی افزایش یابد.

رزم حسینی با بیان اینکه انبارهای استان خالی است،خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده بارش باران را داشته باشیم بنابراین انتظار می رود اعتبارات استان را به یک میلیارد تومان افزایش داده تا اقلام ضروری را تامین کنیم.

بر اساس این گزارش همچنین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از سفر قریب الوقوع خود در هفته جاری به استان کرمان خبر داد و تاکید کرد: اقلام ضروری استان را در کوتاه ترین زمان تامین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز