خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت مطرح کرد:

حفظ اصالت‌ها و سنت ها در سند بازآفرینی شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۸۰

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت گفت: همه آنچه که در قالب سنت ها و اصالت های شهر رشت وجود داشت در سند بازآفرینی این شهر دیده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سمیه رستگار با بیان اینکه شهر رشت دوره گذاری را تحت عنوان بازآفرینی طی می کند بیان داشت: رشت به عنوان شهر اولین ها در کشور معروف است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت با اشاره به اینکه همه آنچه که در قالب سنت‌ها و اصالت‌های شهر رشت وجود داشت در سند بازآفرینی این شهر دیده شده گفت: پیاده راه فرهنگی شهر رشت یک نمونه از اجرای سند بازآفرینی است.

وی با تصریح بر اینکه شهر رشت در گذشته دروازه عبوری برای بسیاری از مسافرین بود، تاکید کرد: در حال حاظر با مدیریت شهردار و اهداف تعیین شده از جانب شورا به شهری با اندیشه جذب توریست تبدیل شده است.

رستگار حضور چهره های برجسته فرهنگی،هنری و بین المللی را یکی از نمودهای عینی سندبازآفرینی عنوان کرد و افزود: روابط بین الملل مهم ترین عنصر بین دولت هاو حکومت هاست.

معاون اقتصادی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در دنیای امروز کوچکترین اخبار از طریق فضای مجازی به دنیا مخابره می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است رشتی بسازیم که نه در مجاز بلکه در واقعیت دنیا را به سفر کردن به این شهر تشویق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز