خبرگزاری کار ایران

درنشست نجفی با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شد:

اختصاص 55 میلیارد تومان برای بازسازی خسارت‌های بارش برف

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۸۹

استاندار گیلان گفت: 55 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از بارش برف و نوسازی شبکه های فرسوده برق در گیلان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، نجفی عصر امروز در پایان نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وزیر نیرو که در تهران برگزار شد ، با بیان اینکه 55 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از بارش برف و نوسازی شبکه های فرسوده برق در گیلان اختصاص یافته است، گفت: بر اساس جلسه بیستم بهمن با مدیرعامل توانیر در رشت برای کمک فوری به جبران خرابی‌های شبکه توزیع برق 14.5 میلیارد تومان اختصاص یافت که بخشی از آن پرداخت شد.

وی افزود: این شرکت همچنین متعهد شده بود که در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه ها 40 میلیارد تومان برای تقویت شبکه توزیع و برق منطقه ای پرداخت کند که جلسه امروز با نوبخت هم در خصوص تسریع برای جذب این اعتبارات بود.

استاندارگیلان با قدردانی از رئیس سازمان‌برنامه و بودجه برای برگزاری نشست امروز و جلسه پنجشنبه گذشته در گیلان گفت: از مبلغ 40 میلیارد تومان اختصاص یافته 30میلیارد تومان متعلق به شرکت توزیع برق گیلان و 10میلیارد تومان هم متعلق به شرکت برق منطقه ای برای نوسازی، مقاوم سازی و ترمیم شبکه های توزیع و خطوط انتقال برق است.

نجفی گفت: شرکت توزیع برق موظف است براساس برنامه ی ستاد مدیریت بحران ، از هم اکنون ماهانه حداقل 80 کیلومتر از شبکه های فرسوده برق را نوسازی کند.

وی گفت : شرکت‌های برق منطقه ای و توزیع برق همچنین موظفند پیشرفت اجرای این طرح ها را به مردم گزارش دهند.

استاندار گیلان با اشاره به خسارت دو برف سنگین نیمه و آخر بهمن ماه گفت :همانطور که به مردم قول دادیم بعد از عادی شدن شرایط حتی نباید یکروز جبران خسارت‌ها را عقب انداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز