خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

بانک ها برای بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های کمتر از 100 میلیون تومان آماده هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۶۴

نشست شورای هماهنگی بانک های استان به ریاست استاندار گیلان به منظور اجرایی شدن اصلاحیه قانون بودجه برای بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های کمتر از 100 میلیون تومان در بانک کشاورزی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نجفی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای ماده 2 آئین نامه تبصره 35 قانون بودجه سال جاری ، بدهکاران بانکی که تسهیلات آنها کمتر از 100 میلیون تومان باشد در صورت پرداخت اصل بدهی تا پایان اسفند ماه از بخشودگی سود و جرایم آن برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان ، صنعتگران ،دست اندرکاران بخش کشاورزی بویژه گلخانه داران و چایکاران ، خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه و دریافت کنندگان وام مسکن روستایی می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

نجفی ادامه داد: لازم است بدهکاران بانکی که زیر 100 میلیون تومان بدهی دارند حداکثر قبل از پایان سال به بانک های عامل مراجعه و نسبت به پرداخت اصل بدهی اقدام کنند تا از مزایای این قانون استفاده کنند.

استاندار گیلان تأکید کرد: هر شخص فقط برای یک فقره از تسهیلات دریافتی می تواند از این مزایا بهره مند شود.

وی گفت: بر آوردها نشان می دهد حدود 100 هزار نفر در گیلان می توانند از این فرصت بسیار خوب که دولت  فراهم کرده بهره ببرند.

نجفی گفت: حدود 50 هزار نفر از افراد واجد شرایط مربوط به بدهکاران بانک کشاورزی هستند.

وی افزود: ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران عامل بانک های ملی ، صادرات ، تجارت، ملت، سپه ، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی ارسال شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه استفاده از این فرصت بسیار خوب در صورت آمادگی دو طرفه‌ی بانک ها و مشتریان انجام می شود گفت : رسماً اعلام می کنم بانک های عامل استان، آمادگی کامل برای اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی را دارند و مردم از این فرصت بهره بگیرند.

وی تأ‌کید کرد: همانگونه که بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید موفق عمل کردند و آمادگی داشتند در اجرای این ابلاغیه هم آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز