خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

تمایل به مصرف موادمخدر را می توان با اقدامات فرهنگی کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۷۹

فرماندار رشت یکی از راه های کاهش مصرف مواد مخدر در کشور را آگاهی بخشی و توجیه دانش آموزان از طریق اولیای مدارس دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت، در جلسه مبارزه با مواد مخدر که مقارن ظهر امروز در محل فرمانداری تشکیل شد ، ضمن  تشکر از مسئولان پای کار در در قضیه بارش سنگین برف اخیر ، اظهار داشت: در انعکاس مشکلات پیش آمده اخیر در این شهرستان ، هیچگونه کوتاهی صورت نگرفت و این مهم  باعث پیش آمدن اتفاق های خوبی در روند نوسازی و به سامانی فرسودگی های موجود در زیرساخت ها و تاسیسات خدماتی، در آینده نزدیک خواهد شد تا انشاا...  با کوچکترین اتفاقی دچار مشکل نشویم.

وی افزود: برف باعث شد تا مشکل فرسودگی های شبکه های ما شنیده شده و در سطح کشوری عنوان شود و خوشبختانه، علیرغم تمام سختی ها و مشکلات پیش آمده، انتقال این مسائل به مسئولان کشوری ، می تواند باعث رقم خوردن اتفاق های خوبی در آینده باشد.

 شفقی اذعان داشت: عدم بهسازی این شبکه ها باعث می شود که در تابستان با ضعف بزرگی در زمینه خدمات رسانی برق مواجه شویم  و اکنون با اختصاص بودجه به این مسئله ، ما می توانیم بسیار موفق تر عمل کرده ودر آتیه مشکل کمتری را در پیش رو داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به موضوع جلسه ی امروز ، اذعان داشت: امروزه شوک عظیمی را که مواد مخدر و به خصوص مواد صنعتی و روانگردان به دنیا وارد نموده ، بسیار عظیم و دهشتناک به نظر می رسد.

وی افزود: امروزه از این معضل در دنیا به عنوان زلزله خاموش یا جنگ بدون مرز یاد می شود و در کشور ما ، به عنوان چهار عامل اصلی مرگ و میر در کنار سکته های قلبی و سوختگی ها و تصادفها ، نقش خود را بسیار موثرتر ایفا نموده و همچنین بدون احتساب خسارتهای معنوی، زیانهای هنگفتی را بر بدنه اقتصاد کشور وارد می کند.

شفقی  از بعد اجتماعی ، ارتباط بین بزه و مواد مخدر را بسیار نزدیک خواند و افزود: امیدوارم که همه مسئولین این امر با همکاری و هم افزایی در این راه گام برداشته به گونه ای که بتوانیم آثار سوء این بلای خانمانسوز را در کشور کاهش داده و انشاا.... به مرزی برسیم که جامعه ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم.

وی یکی از راه های کاهش مصرف مواد مخدر در کشور را آگاهی بخشی و توجیه دانش آموزان از طریق اولیای مدارس دانست و افزود:  این مشکلات را می توانیم با حرکت فرهنگی مدیریت کنیم و خدا را شکر که حرکت فرهنگی در جامعه ما به گونه ای عالی جواب می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز