خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

صنعتگران از فرصت بخشودگی سود و جرایم دیرکرد معوقات بانکی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۳۵

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: فعالان بخش تولید، صنعت و معدن با تسویه حساب بدهی‌های بانکی کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان سال، از بخشودگی‌های سود و جرایم بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری با بیان اجرای ماده 2 آئین نامه تبصره 35 اصلاحیه قانون بودجه گفت: براساس این قانون تولیدکنندگان و صنعتگران بدهکار به سیستم بانکی با داشتن بدهی‌های کمتر از یک میلیارد ریال، در صورت پرداخت اصل بدهی‌های خود تا پایان سال می‌توانند از مزایای بخشودگی سود و جرائم آن برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اجرای این قانون با ابلاغیه بانک مرکزی و تأکید استاندار گیلان و با هماهنگی بانک های ملی، صنعت و معدن، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی در گیلان آغاز شده است.

منتظری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دستورالعمل اجرای این قانون، جرایم بانکی، تمامی سودها، سود پس از سر رسید و جرایم تأخیر، طی تسویه حساب نقدی و یک‌جا بخشوده می‌شود؛ از صنعتگران و تولیدکنندگان خواست از فرصت ایجاد شده برای تسویه حساب های بانکی خود و بهرمندی از مزایای این قانون استفاده کنند.

وی با قدردانی از تلاش استاندار گیلان و مدیران بانک های استان در پرداخت 480 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط، خاطر نشان کرد: خوشبختانه فرصت دیگری برای مساعدت و رفاه حال تولیدکنندگان ایجاد شده است و هم اکنون با هماهنگی و همکاری استاندار محترم گیلان و رؤسای شعب بانک های استان، آمادگی کامل برای اجرای این قانون و بهره مندی صنعتگران از مزایای آن در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز