خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری‌هرمزگان و دانشکده محیط‌زیست دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۸۸

استاندار هرمزگان گفت: در راستای گسترش همکاری‌های مشترک و افزایش توانمندی‌های علمی و اجرایی در حوزه‌های مرتبط با محیط زیست تفاهم نامه ای میان استانداری هرمزگان و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در این خصوص افزود: ایجاد همکاری و مشارکت علمی و اجرایی در زمینه های محیط زیست طبیعی و انسانی، ارزیابی، پایش و کنترل آلاینده های آب، خاک، هوا، صوت و نور و پدیده ریزگرد و کانون های محلی گرد و غبار از جمله مواد این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: همچنین براساس این تفاهم نامه در زمینه منابع آب های سطحی و زیرزمینی و فروچاله ها با تاکید بر مشکلات دشت میناب، آب و فاضلاب، استفاده مجدد از پساب و منابع آب غیرمتعارف، محیط زیست سواحل و دریا، مباحث مرتبط با آب شیرین کن ها و سواحل مکران، بازرسی و مدیریت محیط زیست، مدیریت پسماند و موضوعات مرتبط با سلامت، ایمنی و بهداشت، تکنولوژی های نوین و انرژی های نو و تجدید پذیر و محیط زیست شهری همکاری های علمی صورت می گیرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: برگزاری همایش های تخصصی مشترک، ایجاد همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی با استفاده از تمامی امکانات طرفین از جمله توانایی های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی و تجربیات تخصصی در امور آزمایشگاهی و کارگاهی، چاپ نشریات و کتب تخصصی به صورت مشترک و همکاری در تدوین ضوابط استانی مرتبط با محیط زیست و حوزه‌های وابسته از دیگر مواردی است که طبق این تفاهم نامه صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز