خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان صورت گرفت؛

افتتاح 10 طرح درمانی توسط وزیر بهداشت در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۷۰

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 10 طرح درمانی با اعتبار 500 میلیارد تومان در کردستان امروز دوشنبه از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، آیین بهره برداری از این طرح ها در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان توسط سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این طرح ها شامل مرکز ام. آر. آی بیمارستان های مریوان و سقز، کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان های قروه، مریوان و دیواندره، بیمارستان 32 تختخوابی جدید الاحداث شهدا دهگلان، سی.تی اسکن بیمارستان‌های امام خمینی ( ره) دیواندره و سینای کامیاران و اورژانس توحید بود.

امروز همچنین بزرگترین مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی غرب کشور (بیمارستان 540 تختخوابی کوثر سنندج) در 10 طبقه و با زیربنای 54 هزار مترمربع و با صرف هزینه یک هزار و 620 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عملیات احداث بیمارستان 540 تختخوابی کوثر سنندج که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان بود در سال 1388 شروع شد.

این بیمارستان دارای‌بخش‌های‌اتاق عمل، بخش دیالیز، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، بستری، رادیولوژی، کلینیک های تخصصی، CSR آمفی تئاتر و بخش های دیالیز، ICU رادیولوژی، پزشکی هسته ای، داروخانه و سایر بخش های اداری و پشتیبانی است.

امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر افتتاح این بیمارستان، کلینیک تخصصی ویژه دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار 40 میلیارد ریال و بخش اورژانس بیمارستان توحید سنندج نیز به بهره برداری رسید.

امروز سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه جمعی از معاونانش به کردستان سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز