خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد:

11 میلیون نفر در کشور به صورت رایگان بیمه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۲۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بنای دولت‌تدبیر و امید توسعه خدمات بیشتر در سراسرکشور در قالب طرح تحول نظام سلامت است، ابراز داشت: این دولت به حق خدمات شایانی را انجام داده است به طوری که 11 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در سفر به کردستان ضمن افتتاح بیمارستان 540 تختخوابی سنندج در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی افزود: بیمارستان کوثر سنندج قطب آموزش پزشکی غرب کشور در حوزه سلامت است و همزمان با این پروژه 9 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: احداث بیمارستان کوثر استارت و شروع ساخت پروژه های دیگر می شود و هر سال وسعت خدمات ما به حوزه سلامت در کردستان افزوده خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بنای دولت تدبیر و امید توسعه خدمات بیشتر در سراسر کشور در قالب طرح تحول نظام سلامت است ابراز داشت: این دولت به حق خدمات شایانی را انجام داده است به طوری که 11 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند و این نشان از عزم دولت جهت کاهش و رفع مشکلات است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور عنوان کرد: یکی از وظایف نظام و دولت دستگیری مردم نیازمند است و خدمات در بخش درمان نشان از اهمیت ویژه این دولت می باشد.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار حرکت جهادی دارند ابراز داشت: کشور نیازمند اقدامات ویژه و اساسی است چرا که خون های مطهر زیادی نثار انقلاب شده و جهت پاسداری از خون شهدا حرکت های این چنینی ضروری و لازم می باشد.

قاضی زاده هاشمی ارائه خدمات فزاینده به مردم را وظیفه ذاتی پرسنل و پزشکان عنوان کرد و گفت: مردم قدر شناس کردستان به امور واقف هستند که تمرکز ما فقط به مرکز نبوده و سایر شهرستان ها را مورد توجه قرار داده ایم با وجود اینکه دولت وضعیت مطلوبی به لحاظ امکانات نداشت اما خدمات بی شماری شکل گرفت و آنچه که برای مردم این منطقه مهم است مهارت، دانش و احترام و محبت است که نباید دریغ شود.

گفتنی است به صورت ویدئو کنفرانس مرکز ام آر آی مریوان و سقز، کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان شهید بهشتی و مرکز فوریت های پزشکی قروه، بیمارستان 32 تختخوابی جدید الاحداث شهدا دهگلان، سی تی اسکن بیمارستانهای های امام خمینی دیواندره و سینای کامیاران به صورت همزمان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز