خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس‌جمهور؛

مشعل گاز در زاهدان روشن می‌شود/ آخرین مرکز استان کشور هم گازدار شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۱۷

صبح امروز و با حضور رئیس جمهور آخرین مرکز استان کشور به شبکه گاز رسانی متصل می شود.

به گزارش ایلنا از زاهدان ، مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در در حاشیه سفر رئیس جمهور به زاهدان اظهار داشت : گازرسانی به 300 هزار خانوار شهری و روستایی در شهرستان های زاهدان، چابهار، خاش، زابل، کنارک و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون دلار از محل بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه از برکات سفر نخست دولت تدبیر و امید به این استان در سال 93 بوده است.

طهرانی اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن فاز یک این طرح، اجرای خط انتقال ایرانشهر – زاهدان در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجری این طرح شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است افزود: خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان به طول 262 کیلومتر با قطر 36 اینچ و با اعتبار 7 هزار و 500 میلیارد ریال از شهریور 92 آغاز شد.

وی بیان کرد: این خط با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت به وجود آمده در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و به دنبال آن رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان احداث شده است.

طهرانی خاطر نشان کرد: روند مشترک پذیری انشعابات گاز طی فرآیند چهار ساله در شهرستان زاهدان انجام می شود.

وی اضافه کرد: 95 پنج هزار مشترک در سال، 30 هزار مشترک در سال 96، 30 هزار مشترک در سال 97، 25 هزار مشترک در سال 98 و 20 هزار مشترک در سال 99 در سطح شهرستان زاهدان اشتراک گاز واگذار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز