خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان تصریح کرد:

سهم صنعت استان فعال نیست/ ضرورت تشکیل کلینیک عارضه یابی صنعتی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۴۳

استاندار کرمان گفت: سهم صنعت استان کرمان آنچنان که باید فعال نیست و باید این حوزه را تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در بازدیدی که امروز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان داشت با بیان اینکه در بخش صنعت عقب افتادگی هایی وجود دارد، افزود: سهم صنعت استان کرمان آنچنان که باید فعال نیست و باید این حوزه را تقویت کنیم.

وی با توصیه بر اینکه همچون بخش کشاورزی در بخش صنعت این استان نیز شوراهای تخصصی صنعتی تشکیل شود ادامه داد: این شوراها صنعت استان کرمان را راهبری کند و در حوزه تجارت نیز با استفاده از افراد با تجربه، شوراهای تخصصی تشکیل شود.

استاندار کرمان با اظهار به اینکه شوراهای صنعت توسط بخش خصوصی اداره می شود و در بخش کشاورزی استان نیز طرح تجمیع را بخش خصوصی عهده دار شده است بیان کرد: سیاست های صحیح اقتصادی دولت یازدهم آثار خود را در استان کرمان نشان داده است به گونه ای که در بخش های مختلف این استان اتفاقات خوبی رقم خورده و خواهد خورد.

وی گفت: کلینیک عارضه یابی صنعتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل شود و در مسائل اداری، مشاوره ای و هر اختیاری که دولت دارد به سرمایه گذاران بخش خصوصی کمک کند.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات نوروز گفت: تاکنون به طور تقریبی تمام ظرفیت هتلینگ استان کرمان رزرو شده است.

وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت در تمام حوزه ها، همدلی و شجاعت در کارها است ادامه داد: دستگاه های نظارتی نیز همکاری خوبی با مجموعه این استان دارد.

رزم حسینی ادامه داد: یک پرونده ساخت هتل که ٢٥ سال درگیر بروکراسی اداری بود در این دولت طی چهار ماه پیگیری شد و قرار است بزرگترین هتل چهار ستاره در بازار وکیل کرمان ساخته شود.

مقام عالی اجرایی استان کرمان با اشاره به اینکه یکهزار و ٢٠٠ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی پرداخت شده است خاطرنشان کرد: درصدد ارائه آمار نیستیم و اعتقاد داریم که کارها باید به صورت واقعی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز