خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اعزام تیم ویژه عملیاتی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۸۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم ویژه عملیاتی اتفاقاتی این شرکت برای همکاری با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در طرح " ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق از ریزگردها " خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،" داود راهزادی " در حاشیه دیدار و سرکشی از آخرین عملکرد همکاران خود در کمک رسانی به حوزه برق اهواز، اظهارداشت: متاسفانه توفان گرد و خاک در هفته اول بهمن ماه جاری و بالا رفتن رطوبت سبب قطعی برق در برخی شهرستان‌های خوزستان از جمله شهرستان اهواز شد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد.

وی گفت: علت قطع برق اعلام شده از سوی مدیران مرتبط در این استان، رسوب گرد و خاک در تاسیسات به ویژه خطوط فوق توزیع انتقال و مقره هایی برق بوده که در پی افزایش رطوبت هوا دچار اختلال شده و از مدار خارج شده اند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط فوق توزیع و همچنین ۲۹ هزار کیلومتر خطوط توزیع در خوزستان داریم که حجم بسیار بالایی است.

راهزادی از تلاش 5۰۰ نفر از تمام تیم های عملیاتی استان های مختلف در خوزستان برای سرعت بخشی به پایدار نمودن برق خبرداد و خاطرنشان کرد: این تیم های عملیاتی به صورت جهادی و انقلابی در راستای شستشوی مقره ها اقدام می کنند.

وی گفت: تعداد مقره ها در خوزستان 96 هزار مقره بوده که ۳۵ هزار مورد آن در اهواز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد نیروهای اعزامی از این شرکت به خوزستان را 17 نفر با تجهیزات کامل عنوان کرد.

راهزادی افزود: تیم ویژه عملیاتی اتفاقاتی از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اولین تیمی بود که برای سرعت بخشی به خدمات رسانی در حوزه برق به اهواز اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، " یدالله حضرتی " مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق اهواز هم از زحمات و کوشش خستگی ناپذیر و اثرگذار پرسنل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که در طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق از ریزگردها مشارکت داشته اند با ارسال لوحی، تقدیر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز