خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور:‬

هفتاد هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد/تعریف پروژه های جدید، شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۱۰

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور گفت: اکنون بیش از ٧٠ هزار پروژه وجود دارد و بیش از ٣٧٠ هزار تا ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم که بالای ١٠ سال اتمام همین پروژه ها طول خواهد کشید.

به گزارش ‬ایلنا، غلامرضا شافعی امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه های ملی و استانی با بیان اینکه در کشور حدود ٢٠٠ هزار کیلومتر راه داریم تصریح کرد: برای نگهداری این راه ها ٨ هزار میلیارد تومان بودجه لازم است.

وی با تاکید بر اینکه منابع دولت خیلی مبهم نیستند بلکه روشن است، گفت: دولت باید مبلغ زیادی را ٢٦ هر ماه در قالب یارانه پرداخت کند و در کنار هزینه های جاری مبلغ چندانی در دست دولت باقی نمی ماند، از این رو خیلی از اقدامات را مردم می توانند با سرمایه گذاری انجام دهند.

شافعی با عنوان اینکه اینکه قانون گذار به درستی تاکید کرده که قدرت خرید مردم نباید کاسته شود ادامه داد: در استان کرمان میزان مطالبات در زمینه راه ٣٣٢ میلیارد تومان است که در این خصوص نیز ناگزیر به استفاده از ظرفیت های مردمی هستیم.

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور افزود: در زمینه راه ١١٤ هزار میلیارد تومان نیاز داریم و تعریف پروژه جدید شدنی نیست بنابراین باید پروژه های قبل به اتمام برسد تا از تخریب آنها جلوگیری شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ٧٠ هزار پروژه وجود دارد و بیش از ٣٧٠ هزار تا ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم که بالای ١٠ سال اتمام همین پروژه ها طول خواهد کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز