خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور در زنجان صورت گرفت؛

16 سامانه ثبت تخلف در استان زنجان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۵۸

همزمان با افتتاح 560 دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با حضور معاون رئیس‌جمهور، 16 سامانه ثبت تخلف در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، کلیم الله وثوقی"مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز سه‌شنبه (10اسفند) در مراسم افتتاح فاز نخست طرح ملی تجهیز راه های شریانی به سامانه های هوشمند عبور و مرور جاده ای اظهار داشت: خوشبختانه در راهداری از سال های قبل زنجان از استان‌های خوب از نظر تجهیزات و منابع انسانی بوده است.

وثوق افزود: با ادغام راهداری با اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، هم افزایی خوبی‌صورت گرفته است که این امر موجب مدیریت واحدی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در این هم افزایی در کنار کارهای اجرایی و فیزیکی بخش نرم افزاری نیز تقویت شده است، گفت:منابع انسانی از سرمایه‌های هر سازمانی محسوب می شود که در بخش راه‌داری در استان زنجان،اداره کل راهداری و حمل و نقل از نظر تجهیزات و فضاهای اداری و منابع انسانی به خوبی ادغام شدند.

این مسئول در استان زنجان ، بر ضرورت توجه به منابع انسانی تاکید کرد و گفت: سرمایه انسانی آسیب پذیر است که باید به این مقوله نیز توجه ویژه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: دستگاه های امدادی استان در فصل زمستان همکار اداره کل راه و شهرسازی بوده اند و تعامل بین دستگاه های اجرایی در این زمینه مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز