خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه خبر داد:

بازار عرضه مستقیم کالا در آینده نزدیک ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۴۱

فرماندار بانه گفت: بازار عرضه مستقیم کالا با همکاری شورا و شهرداری بانه در ورودی شهر برای بهره مندی و دسترسی آسان شهروندان به کالای با کیفیت در آینده نزدیک ایجاد می شود.

به گزارش گزارش ایلنا، محمد فلاحی در خصوص تأثیرات بازار بر ترافیک افزود: ایجاد بازار عرضه مستقیم کالا باعث کاهش ترافیک در سطح شهر خواهد بود.

وی به نظارت تأکید کرد و گفت: ایجاد بازار عرضه مستقیم کالا، نظارت و بازرسی ها را آسانتر و مؤثرتر می سازد.

فرماندار بانه گفت: بازار عرضه مستقیم کالا با همکاری شورا و شهرداری بانه در ورودی شهر برای بهره مندی و دسترسی آسان شهروندان به کالای با کیفیت در آینده نزدیک ایجاد می شود. احداث بازار مرزی وسیله ای برای تثبیت قیمتها و کمک به مصرف کنندگان است.

فلاحی در خصوص کالاهای عرضه شده تصریح کرد: در این بازار خشکبار، مواد لبنی، میوه و سبزیجات عرضه خواهد شد.

فلاحی بابیان اینکه سازکار و برنامه ریزی برای ایجاد بازار انجام شده افزود: مغازه های بازار مستقیم کالا با قیمت مناسبی به متقاضیان اجاره داده می شود.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در بازار وجود دارد، منحل شدن اتحادیه ها ضعف مدیریت بازار است و باید در مورد ضعف های بازار آسیب شناسی شود.

فرماندار بانه با اشاره به اینکه باید زمینه توسعه بازار را فراهم کنیم، اظهار داشت: کارها باید تخصصی و حوزه بندی شود و هر فردی در حوزه خود فعالیت کند.

وی افزود: باید با تدبیر و آگاهی از فرصت های ایجاد شده در بازار استفاده کنیم و فضا برای بازاریان و حمایت از تولید داخلی فراهم شود.

وی به افزایش بیش از حد مراکز تهیه غذایی آماده اشاره کرد و گفت: باید مراکز تهیه و توزیع غذایی آماده کنترل شود چرا که این مراکز بیش از حد نیاز شهرستان است و با قاطعیت پیگیری می کنیم.

فلاحی افزود: کنترل و نظارت بر بازار باید در ایام تعطیلات با نظم انجام شود و برای مسافرین فضای مناسب در بازار فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: بیش از 70 درصد خبازی های شهرستان بانه از آرد قنادی استفاده می کنند اما استفاده از آرد قنادی در نانوایی ها خلاف است که باید این موضوع پیگیری شود.

فرماندار بانه با بیان اینکه اتاق اصناف وظیفه دارد مغازه های متخلف را پلمپ کند گفت: اتاق اصناف باید در این زمینه هزینه کنند و نیروی انتظامی نیز با اتاق همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز