خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بسکتبال گیلان خبر داد:

دعوت از چهار ورزشکار گیلانی به اردوی تیم بسکتبال جوانان ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۱۲

رئیس هیات بسکتبال گیلان از دعوت سه ورزشکار و یک مربی از استان گیلان به اردوی تیم بسکتبال جوانان ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: با اعلام فدراسیون بسکتبال، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته در رده سنی جوانان ، به اردوی تیم ملی دعوت شدند که سه ورزشکار و یک مربی از استان گیلان هستند.

مرتضی راکعی افزود: بر این اساس، رضا صباغ ، مهران رفعتی و احمدرضا آرام از استان گیلان به عنوان بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند.

وی اظهار کرد: این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز شنبه هفته آینده 14 اسفندماه ، در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان که در تهران برپا می شود ، حضور یابند.

وی ادامه داد: همچنین علی محمد خان محمدی مربی شایسته و باسابقه بسکتبال استان گیلان ، به عنوان مربی تیم ملی جوانان ایران در این اردو حضور خواهد یافت.

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان بیان کرد: تیم بسکتبال جوانان ایران که تابستان امسال توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند ، جواز حضور در مسابقات جهانی را تصاحب کرد.

راکعی خاطرنشان کرد: امیدواریم که هر سه بسکتبالیست گیلانی دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ، بتوانند با درخشش خود در اردوها، به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های جهانی حضور یابند.

در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز