خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

قاتل و سارق مخوف چهار محال و بختیاری به دام افتاد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل ۲ فقره قتل و سرقت طلاهای یکی از قربانیان در لردگان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده گفت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن خانم 43 ساله‌ای در شهرستان لردگان و کشف جسد سوخته خانمی در محدوده روستای بیدله این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

غلامزاده افزود: کارآگاهان با اقدامات گسترده پلیسی و بررسی دقیق زوایای این جنایت، حضور در صحنه جرم و انتقال جسد به پزشکی قانونی و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی خانواده خانم مفقود شده، در کوتاه ترین زمان موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیری کنند.
 
وی گفت: متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات غیرقابل انکار، به قتل با ضربات سنگ، سرقت طلاهای مقتول و به آتش کشیدن جسد وی اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه پرونده مفتوحه قبلی قاتل مبنی بر قتل همسرش در پلیس آگاهی، مأموران به بازجویی‌های فنی از قاتل ادامه دادند که در نهایت به قتل همسر خود هم اعتراف کرد و گفت: چون همسرم به روابط غیراخلاقی من با مقتول پی برده بود و او را همواره مانعی بر سر راه خود می‌دیدم، با خوراندن قرص برنج وی را مسموم و با صحنه‌سازی وانمود کردم که او خودکشی کرده است.
 
غلامزاده با اشاره به مراجعات و تماس‌های مردمی برای تقدیر از سرعت عمل و اهتمام پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد شیطان صفت تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم، امنیت و آرامش روانی جامعه، قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

کد خبر : ۴۶۶۷۴۳