خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

صیانت از آرای مردم وظیفه ستاد انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۸۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس‌ستادانتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: صیانت از آرای مردم و همچنین هویت اشخاص و مسایل و مطالبی‌که مربوط به هویت اشخاص و مسائل خانوادگی‌نامزدهای انتخاباتی است وظیفه اعضای ستاد انتخابات است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " فتاح محمدی" در آیین راه‌اندازی ستاد انتخابات با بیان اینکه فعالیت در این ستاد اقدام مهم و ارزشمندی است، اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران وظیفه بسترسازی و زمینه سازی در راستای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان های تابعه، هیأت‌های بازرسی، هیات‌های نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تلاش کنند چهار اصل انتخابات که بنا به فرمان مقام معظم رهبری صادر شده اند را سرلوحه کار خود قرار دهند.

محمدی با بیان اینکه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت‌حداکثری چهار اصل ستاد انتخابات هستند، یادآور شد: به ویژه مشارکت حداکثری در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است که در اقتدار داخلی، وحدت و انسجام ملی تأثیرگذار است و همچنین اقتدار ملی کشور در صحنه جهانی را در پی دارد و توان و قدرت نظام را در مبادلات بین المللی در صحنه های بین المللی افزایش می دهد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، گفتمان مردم‌سالاری دینی را گفتمانی نو در دنیا دانست و گفت: این گفتمان در 38 سال گذشته از انقلاب اسلامی با حضور مردم به دنیا ثابت شده و اثرگذاری و توانمندی این گفتمان در اداره کشور به دنیا معرفی شده است و خلأ دین مداری، ارزش مداری و توجه به دین را در مدیریت به جامعه به دنیا نشان داده است.

محمدی گفت: امیدواریم با امانتداری، رازداری ، توجه به اصل حاکمیت قانون و قانون مداری و حرمت گذاری به اشخاص در کمال عزت و سربلندی شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و با مشارکت حداکثری در استان و کشور باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز