خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی دو فضای سبز جدید مسکن‌مهر در سال آینده/احداث کمربندی شهرک‌مهر در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۱۶

شهردار رشت در مراسم افتتاح سومین پارک مسکن مهر این شهر از آغاز عملیات عمرانی دوپارک جدید در این شهرک طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، سومین و بزرگترین پارک منطقه‌ای مسکن مهر رشت با حضور دکتر سید محمد ثابت قدم  شهردار رشت ،اعضای شورای شهر و جمعی از اهالی مسکن مهر افتتاح شد.

سید محمد ثابت قدم در مراسم افتتاح این پارک اظهار کرد: شهرک مهر با توجه به جمعیت روبه رشد خود نیاز به فضاهای عمومی و فراغتی بیشتری دارد که با همت مسئولان در منطقه ۵،سومین فضای سبز شهری در محدوده مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

شهردار رشت در ادامه با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز مسکن مهر بیان داشت :این منطقه دارای ۲ محدوده فضای سبز این چنینی است که عملیات عمرانی آن در سال آینده اجرا خواهد شد و به بهره برداری مطلوب خواهد رسید.

ثابت قدم به عقب ماندگی‌های گذشته اشاره کرد و گفت: گاهی کمبود امکانات مناسب با محل سکونت خانواده‌ها نیست و شهرداری و شورای‌شهر در تلاش است عقب‌ماندگی‌های مورد نظر را با سرعت بیشتر جبران کند تا علاوه بر فضاهای مرتبط با خدمات‌شهری نظیر ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بهره‌برداری مناسب از مشارکت اجتماعی مردم در سرای محلات به ایجاد سایر فضاهای عمومی شهری که به خدمات بهتر کمک می‌کند توجه بیشتری شود.

ثابت‌قدم درباره کمربندی در محدوده شهرک‌مهر گفت: امیدواریم با ایجاد کمربندی بتوانیم به ترافیک محدوده شهری در پیک ساعات ترافیک کمک به‌سزایی کنیم.

رضا موسوی روزان در آیین افتتاح بیان داشت: چنین قدم‌های مثبتی از سوی شهرداری می‌تواند اسکان مردم در شهرک‌مهر را تقویت کند و جای امیدواری است که این منطقه به منطقه‌ای بسیار خوب و بدون محدودیت تبدیل شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در ادامه به سرانه فضای سبز مسکن‌مهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم منطقه ۵ در جایگاه ویژه‌ای از نظر فضای سبز قرار بگیرد.

این پارک با مساحت ۱۷ هزار متر با ۵۹۰۰ مترسرانه فضای سبز و همچنین ۳۸ دستگاه ورزشی و ۸ دستگاه میز پینگ با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز