خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ریزش کوه در محور زنجان - تهم- چورزق/ درخواست 4 میلیارد اعتبار برای نوسازی ماشین‌آلات

رئیس‌اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم گفت: ریزش کوه در محور زنجان- تهم- چورزق که از دیروز عصر تا بامداد امروز دو بار ریزش کرده بود، بازگشایی شد

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت 16 عصر روز گذشته کوه کنار محور زنجان - تهم ، چورزق ریزش کرد که ساعت 10 شب گذشته بازگشایی شد و بامداد امروز ساعت 3 نیز مجددا ریزش کرد و برای بار دوم بازگشایی شد.

نجفی‌افزود: اداره حمل و نقل جاده‌ای تلاش و زحمات زیادی را برای بازگشایی محور مذکور متحمل شدند و در حال حاضر تردد در این محور به صورت روان برقرار است.

وی‌عنوان کرد: با نزدیک‌شدن به ایام نوروز از مسافران درخواست‌می‌کنیم که در این محور توقف نداشته باشند چون احتمال ریزش مجدد وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم در ادامه افزود: از هموطنان خواستاریم در روز 13 نوروز که شهرستان طارم یک منطقه گردشگری و تفریحی است مردم در کنار جاده توقف نداشته باشند که منجر به اتفاق تلخی نشود.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات راهداری برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در جاده‌های استان گفت: برای خدمات رسانی بهتر به 4 میلیارد ریال اعتبار برای تثبیت ریزش‌کوه و جلوگیری از حوادث احتمالی و نوسازی ماشین‌آلات نیاز داریم که رایزنی‌ها و مذاکراتی در این زمینه انجام شده و امیدواریم این اعتبارات به زودی به شهرستان طارم تخصیص داده شود.

کد خبر : ۴۶۷۱۲۷