خبرگزاری کار ایران

صادق‌زاده خبر داد:

طراحی ٣٠ ایده برای تامین رفاه اجتماعی از سوی بهزیستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۲۵

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از 30 ایده جدید برای تأمین رفاه اجتماعی از سوی بهزیستی استان کرمان خبر داد.

به گزارش ‬ایلنا، عباس صادق‌زاده با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: سازمان بهزیستی جایگاه اجتماعی دارد و مأموریت‌های آن در راستای زندگی و رفاه مردم است و باید در زمینه رفاه اجتماعی و تأمین آن که برای مسئولان و خانواده‌ها دغدغه شده؛ تلاش شود.

وی با بیان اینکه ٣٠ ایده جدیدی که می‌توانند برای تامین رفاه جامعه تاثیرگذار باشد از سوی بهزیستی استان کرمان طراحی شده است، ادامه داد: همه این ایده‌ها در سطح استان کرمان در حال اجرا است و سایر استان‌های کشور نیز از آن‌ها الگوبرداری کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با عنوان اینکه اجرای طرح مدیریت کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کرمان یکی از این ایده‌ها است تصریح کرد: این طرح در مناطق محروم شهر کرمان اجرا می‌شود، ضمن اینکه لازم به ذکر است استان فارس از ایده مناطق آسیب‌پذیر از ما الگو گرفته است.

وی با بیان اینکه ایده توانبخشی مبتنی بر خانواده در جنوب استان کرمان اجرا می‌شود، گفت: این طرح با توجه به اینکه چند معلولیتی در خانواده‌های جنوب استان کرمان وجود دارد، اجرا شده که در این طرح آموزش‌هایی در زمینه آشنایی با نوع معلولیت، اقدامات توانمندسازی و نحوه مراقبت به فرد سالم در خانواده آموزش داده می‌شود و در نهایت حمایت‌های مالی نیز از سوی بهزیستی به این فرد انجام می‌شود.

صادق‌زاده در پایان با بیان اینکه این طرح یک طرح اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی با آموزش از امکانات موجود استفاده شود تا زمینه توانمندسازی و بازتوانی افراد معلول و آسیب‌دیده فراهم  شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز