خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم اراک ۶ بازی ۱۶ امتیاز؛

بوی لیگ برتر از اراک می‌آید؛ لطفا حمایت کنید!

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۲۹

5 بازی پیاپی و 5 پیروزی در لیگ دسته اول! چیزی درحد یک معجزه؛ چه اتفاقی در تیم آلومینیوم اراک افتاده است؟

به گزارش ایلنا، تیمی که تا همین چند هفته قبل در حال نشستن به کف جدول بود حالا در حد یک مدعی ظاهر شده است و اگر آرامش ایجاد شده با حمایت هیات مدیره و مسئولان محلی همراه شود هیچ بعید نیست که استان مرکزی در پایان فصل یک جشن باشکوه لیگ برتری بگیرد!

این روزها آنقدر درگیر لیگ برتر هستیم که نمی‌بینیم چه اتفاقاتی در لیگ یک رخ می دهد. از لیگ دسته اول فقط جاروجنجال و دعوا و محرومیت و بزن بزن و شلوغی ورزشگاه‌ها و بزن زیر توپ را برنامه های ورزشی سیما به مردم نشان می دهند.

اما یک لحظه فکر کرده‌ایم که در آلومینیوم اراک چه اتفاقی افتاده که در 6 بازی متوالی 5 پیروزی و یک تساوی و 16 امتیاز بی حرف و حدیث بدست آورده و کوچکترین صدایی از این تیم در نیامده است.

رفتیم پرس و جو کنیم که عامل این تحول چشمگیر چه بوده است. گفتند تغییر مدیریت داشته و مدیرعامل آن تغییر کرده و از روزی که مدیریت جدید کار را بدست گرفته تمام بازیهای داخلی و خارجی و تیم های بالا و پایین جدول را برده است.

علی اکبر محمودی مدیری جوان که بیشتر شباهت به کشتی گیرها و رزمی کاران دارد تا فوتبالیست. مدیری جوان و محکم و با اراده ای قوی و مثالزدنی.

بوی لیگ برتر از اراک می‌آید؛ لطفا حمایت کنید!

پرس و جو کردیم گفتند روز اول به او حکم شده که باید مدیریت باشگاه را بپذیرد. وقتی کار مدیریتش جدی شد در برابر هیات مدیره و مدیریت کارخانه بزرگ آلومینیوم ایستاد و گفت: من اختیار تام می‌خواهم.

حتی یکبار وقتی در هفته دوم کمی در کارش اخلال ایجاد کردند دست به استعفا شد و رفت ولی نگذاشتند مهر استعفایش خشک شود که برگشت.

حالا هم 6 هفته و 16 امتیاز در لیگ دسته اول چیزی نیست جز نیت خالص، کاردانی و کاربلدی یک مدیر جوان و انرژیک بنام علی اکبر محمودی.

اکنون که محمودی توانسته توانمندی و مدیریت خود را به اثبات برساند نوبت هیات مدیره و مدیریت است که او را یاری کنند تا محمودی پاسخگوی تیمش باشد.

یقینا بازیکنانی که در این 6 بازی با تمام وجود برای آلومینیوم بازی کرده‌اند و تمام معادلات را بر هم زده‌اند انتظار دارند که در این روزهای پایانی سال به حق و حقوق خود برسند.

تا جایی که ما بیاد داریم در همه سال‌های گذشته که استان مرکزی دنبال راهی برای ورود به لیگ برتر بود، حاضر شده بودند میلیاردها هزینه کنند و حتی دوسه بار تا آستانه خرید امتیاز تیم های لیگ برتری هم رفتند.

امری که اگر محقق می‌شد هم میلیاردها هزینه اولیه انتقال داشت و هم اینکه به سرنوشت پاس تهران مبتلا می شد.

اما حالا که یک نفر پیدا شده با همین استعداد و نیروها و توانمندی‌ها و حداقل ها در مسیر تحقق اهداف لیگ برتری استان مرکزی حرکت می کند دور از انصاف است که او را تنها در میان این مشکلات رها کنند.

هیات مدیره و مدیریت شرکت بزرگ آلومینیوم اگر می‌خواهند با همین روند و این تیم امیدی به لیگ برتری شدن داشته باشند باید حمایت کنند تا کادر فنی و بازیکنان هم با تمام وجود و همانند هفته های اخیر تلاش کنند.

خلاصه اینکه این تیم ثابت کرده نه مشکل فنی دارد و نه مشکلاتی دیگر. اینها وقتی یک مدیر همسو و کاربلد و با صداقت را کنار خود دیده اند شیرازه وجودی خود را بروز داده اند. مثل اغلب کارها مشکل ورزش ما نه کمبود زمین است و نه مربی و داور و بازیکن و ورزشگاه و حتی پول. مشکل مدیریت است. بفرمایید، این مدیریت و این هم نتیجه و حالا نوبت تزریق بودجه است تا مدیریت بازهم بتواند بازیکنان را برای نتایج بهتر ترغیب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز