خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان خبرداد؛

پوشش اینترنت نسل چهار و چهار و نیم موبایل در شهرستان بانه

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۰۵

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان از پوشش اینترنت نسل چهار و چهار و نیم موبایل در شهرستان بانه نیز خبر داد و گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران ما در شرکت مخابرات استان کردستان این مهم چند مدت پیش و در فاصله زمانی کوتاهی اتفاق افتاد که پیشرفته ترین تکنولوژی حل حاضر دنیا در حوزه ارتباطات مربوط به تلفن همراه می باشد .

به گزارش ایلنا، آزاد حکمت با اشاره به اقدمات شرکت مخابرات استان کردستان در حوزه ارتباطات گفت: شرکت مخابرات استان کردستان طی سه سال اخیر اقدامات مناسبی در تمام استان کردستان بویژه شهرستان بانه در حوزه ارتقا و بهبود کیفیت ارتباطات انجام داده است.

وی؛ سرمایه‌گذاری بالغ بر 17 میلیارد تومان برای توسعه ارتباطی موبایل در شهرستان بانه را طی سه سال گذشته  از جمله این اقدامات در دت مذکور برشمرد.

حکمت با اشاره به مشکلات ارتباطی بویژه در ایام پیک مسافر در بانه خاطرنشان کرد: صرف این میزان اعتبار در شهرستان بانه به عنوان مهمترین شهر تجاری و گردشگری بانه و در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بانه‌ای و هموطنان عزیزمان که در طول سال به این شهرستان مسافرت می‌کنند صورت گرفته است.

وی همچنین از پوشش اینترنت نسل چهار و چهار و نیم موبایل در شهرستان بانه نیز خبر داد و گفت: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همکاران ما در شرکت مخابرات استان کردستان این مهم چند مدت پیش و در فاصله زمانی کوتاهی اتفاق افتاد که پیشرفته‌ترین تکنولوژی حل حاضر دنیا در حوزه ارتباطات مربوط به تلفن همراه است.

حکمت؛ پوشش اینترنت نسل سوم موبایل در 39 روستای شهرستان بانه را از دیگر اقدامات این شرکت در گسترش ارتباطات طی چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: به تدریج سایر شهرهای اقماری و روستاهای تابعه آنها نیز از نسل سوم ارتباطات بهره‌مند خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات اینترنت در برخی از نقاط شهر هم اشاره کرد و گفت: بدلیل وجود سرویس‌های متعدد و نامناسب بودن ظرفیت انتقال مشکلاتی در این حوزه؛ با صرف اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال ظرفیت انتقال را تا 35 برابر افزایش داده و از این طریق  مشکل ضعف انتقال را برطرف کردیم.

حکمت تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزه ارتباطات موبایلی و توسعه شبکه‌های ارتباطی در این حوزه صورت گرفته است که با این اقدام علی‌رغم اینکه مسافران نوروزی در تعطیلات امسال نه تنها با مشکل ارتباطی مواجه نخواهند شد بلکه به تفاوت قدرت شبکه‌دهی موبایل در شهر  بانه نیز پی خواهند برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز