خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان خبر داد:‬

برخورداری مردم استان کرمان از ٧٠ درصد آب آشامیدنی سالم

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۰۲۵

استاندار کرمان با اظهار به اینکه ضریب برخورداری از آب آشامیدنی سالم در استان کرمان قبل از انقلاب کمتر از ۶ درصد بود گفت: این میزان هم اکنون به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

‫به گزارش ا‬یلنا، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان عصر امروز در آیین افتتاح پروژه ایجاد تاسیسات تامین، ذخیره و انتقال آب شهر ارزوئیه با بیان اینکه یکی از مواردی که در طرح همیاران آب استان کرمان باید دنبال می شد صرفه جویی و استفاده بهینه از آب بود افزود: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به ارزوئیه در راستای استفاده خوب از آب و تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم است که در سفر مقام معظم رهبری اعتبار آن در نظر گرفته شد.

مقام عالی اجرایی استان کرمان با اظهار به اینکه ضریب برخورداری از آب آشامیدنی سالم در استان کرمان قبل از انقلاب  کمتر از ۶ درصد بود تصریح کرد: این میزان هم اکنون به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

رزم حسینی با بیان اینکه روستاهای زیادی در دستور آبرسانی هستند که اکنون با تانکر آبرسانی می شوند و عمده روستاهای دارای مشکل آب در جنوب و بعضا در زرند هستند اضافه کرد: کار خوبی که در این دولت انجام شد و مورد استقبال نیز قرارگرفت ایجاد ایستگاه های آب با قیمت مناسب در رفسنجان و سیرجان است زیرا در رفسنجان کیفیت آب با مشکل روبرو است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این کار را در سطح استان در جاهایی که بحران داریم اجرا کنیم می توانیم از آب شرب سالم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز