خبرگزاری کار ایران

استانداری کردستان مطرح کرد:

درآمد خانوار استان کردستان 52 درصد میانگین کشوری است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۶۵

استاندار کردستان گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید درآمد خانوار کردستان 44 درصد میانگین کشوری بود ولی با تلاش های فزاینده امروز درامد خانوار به 52 درصد میانگین کشوری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در جشن تحقق اهداف عملیاتی برنامه تامین مالی خرد که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید میزان درآمد خانوار کردستان 44 درصد میانگین کشور بود یعنی کمتر از 50 درصد ولی با تلاش های فزاینده امروز درامد خانوار به 52 درصد میانگین کشوری رسیده است و باز هم افزایی و همکاری بیشتری را می طلبد.

وی طرح تامین مالی خرد را صرفا کار اقتصادی تلقی نکرد و گفت: این طرح سبب می شود علاوه بر اینکه معیشت خانواده ها بهبود یابد مشارکت پذیری و کشف استعداد ها میان زنان صورت گیرد.

زاهدی ادامه داد: افزون بر تقویت فعالیت اقتصادی زنان در جامعه مشارکت زنان در جامعه تقویت می شود و حضور زنان در عرصه های مختلف زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات می شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه حدود 2 هزار نفر تحت پوشش بیمه ساکنین مناطق مرزی هستند عنوان کرد: از اوائل امسال طرح بیمه ساکنین مناطق مرزی استان کردستان آغاز شد حدود 2 هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و از امروز این طرح در تمامی مناطق مرزی رونمایی می شود.

وی هدف دولت را توسعه متوازن در تمامی مناطق کشور ذکر کرد و اظهار داشت: توجه به مشاغل خرد و کلان توسعه اقتصادی استان و ایجاد ثروت را به همراه دارد و در کنار ان رفع بیکاری و کمبود درآمد خانواده ها باید ترمیم شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز