خبرگزاری کار ایران

هاشمی در یزد:

حرفه پزشکی مصداق امور خیریه است/ مردم یزد، بی‌حاشیه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۰۶

وزیر بهداشت گفت: حرفه‌هایی مانند پزشکی، پرستاری و فعالیت در حوزه سلامت، مصداق امور خیریه است.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی پس از افتتاح بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان این بیمارستان حضور یافت و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مردم استان یزد، بی‌حاشیه هستند و مردم این استان، سخت‌کوش و دنبال آسایش دیگران هستند و خدا هم در این مسیر برای این مردم برکت قرار داده است.

وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیرین سلامت به ویژه بنیانگذاران دو بیمارستان در یزد، گفت: امیدواریم نسل‌های بعدی خانواده خیرین سلامت، در راه کمک به مردم و محرومان، گام‌های موثری بردارند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح توسعه بخش‌های سی سی یو و آی سی یو بیمارستان افشار یزد، برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مرکز، قول مساعد داد.

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان افشار با ظرفیت حدود ۲۰۰ تخت، خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهد اما باید برای ساخت یک بیمارستان دیگر با ظرفیت ۵۰۰ تخت بیمارستانی، با محوریت قلب و ارائه خدماتی مانند پزشکی هسته‌ای و رادیوتراپی تصمیم مهمی گرفته شود زیرا نیم قرن از ساخت این بیمارستان می‌گذرد و بهره‌برداری از بیمارستان جدید، چندین سال زمان نیاز دارد.

هاشمی یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی مانند قلب، چشم، رادیوتراپی و رادیولوژی، کاملا اقتصادی است و علاوه بر فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری مشترک با شرکای خارجی، تسهیلات ارزی برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز