خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی در سنندج:

سرمایه‌گذاری در دولت روحانی قابل قیاس با دولت قبل نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۳۲

وزیر کار گفت: توجه به زیر ساخت‌ها لازمه توسعه سرمایه‌گذاری‌های کلان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه جریان فکری در سایه عقلانیت می‌تواند زیر ساخت‌ها را اصلاح کند، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذاران به بنگاه‌های بین‌المللی متصل شوند.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در این دولت قابل قیاس با دولت قبل نیست، گفت: جهت گیری‌های دولت به رغم تمام مشکلات مثبت بوده طوری‌که شاهد کاهش نرخ تورم و تسهیلات در این دولت هستیم.

ربیعی اظهارداشت: سیاست‌های دفاعی به سمت توانمند شدن باید پیش رود و بیشتر تمرکز ما ارتقای سیاست با وجه اجتماعی رفاهی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات دولت در کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت در شرایطی امور کشور را به دست گرفت که وضعیت اقتصاد مطلوب نبود بنابراین سر و سامان دادن به امور برای بهبود شرایط قطعا زمان‌بر است.

ربیعی ارتقای شاخص قدرت خرید و نرخ مشارکت در کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در بحث اشتغال سالی یک‌میلیون و 200 هزار نفر وارد بازار کار می‌شوند و 7 هزار و 547 نفر نیز تحت پوشش بیمه جدید قرار گرفته‌اند و این نشان می‌دهد این شاخص‌ها بر تورم پیشی داشته است.

وی ابراز داشت: توجه به زیر ساخت‌ها لازمه سرمایه گذاری‌های کلان است و می‌طلبد با سازو کارهای جدی بر مشکلات فائق آمد همچنین توجه به اشتغال‌های حمایتی نیز دیگر هدف دولت است که در دستور کار قرار دارد.

ربیعی تقویت کانون کارآفرینی در استان را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: معتقدم ذهنیت کارآفرینی در استان نهادینه شود تا بتوان سرمایه‌گذار را جذب کرد و فضایی آمیخته از کار و توسعه محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بستر برای مسئله‌شناسی توسط نمایندگان فراهم است و امید است با همفکری همدیگر زمینه‌ساز رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز