خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت:‬

استان کرمان باید رتبه برتر کشور در بخش فولاد باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۰۲

معاون توسعه مدیریت و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به دستاوردهای استان قانع نیستیم و باید استان کرمان در بخش فولاد رتبه برتر کشور باشد که کار فراوان در استان در این زمینه وجود دارد.

به گزارش ‬ایلنا، محمدرضا فیاض معاون‌توسعه مدیریت و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز  در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: کرمان استان جامعی است و طی سال های گذشته استانی درخشنده و نمونه در حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است و از معدود استان‌هایی در کشور است که در همه زمینه‌های صنعت، معدن و تجارت خوب عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید همت کرده و در کنار مدیر ارشد استان کار کرده و پاسخگوی مردم و فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت باشیم افزود: به دستاوردهای استان قانع نیستیم و باید استان کرمان در بخش فولاد رتبه برتر کشور باشد که کار فراوان در استان در این زمینه وجود دارد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم ارتباط همکاران ما با مردم به گونه ای باشد که مردم قانع شوند، ضمن اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت باید همکار و کمک کار تشکل های صنعتی، معدنی و بازرگانی باشد.

براساس این گزارش، مهدی حسینی نژاد ظهر امروز پس از آنکه دوره ای را به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعالیت کرده بود؛ طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ریاست این سازمان در استان کرمان را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز