خبرگزاری کار ایران

امین بابایی تاکید کرد:

اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق؛ هدف اصلی در انتخابات بهار آینده

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۰۵

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان‌ری، اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق را موجب پرشور شدن انتخابات آینده دانست و حصول این امر را رسالت و هدف اصلی این کمیته برشمرد.

به گزارش ایلنا، امین بابایی گفت: از همان ابتدای تشکیل ستاد انتخابات و کمیته اطلاع‌رسانی، با توجه به سیاست‌های تاکیدی دولت تدبیر و امید، خبررسانی دقیق و شفاف را همچون هدف و رسالت خویش تعریف کردیم و با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو، ما نیز با حساسیت و اهتمام بسیار در پی آن هستیم با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق به شهروندان، انتخابات را در فضایی شفاف برگزار کنیم.

رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان‌ری افزود: در همین زمینه در نامه‌ای به بخشداری‌ها از بخشداران خواسته‌ایم ضمن آن‌که خود با حساسیت موضوع شفافیت و سرعت خبررسانی به مردم را مورد تاکید قرار دهند، با معرفی یک رابط به فرمانداری ویژه شهرستان ری، برای سهولت در امر انتقال اخبار به کمیته اطلاع‌رسانی، یک رابط به اداره روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری معرفی کنند.

بابایی درباره جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان‌ری نیز گفت: منتظریم تا رابطان همه بخشداری‌ها معرفی شوند، پس از تکمیل این روند روزهای آینده اولین جلسه هماهنگی این کمیته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز