خبرگزاری کار ایران

شهردار گوانگ‌جو:

عقد خواهرخواندگی میان اصفهان و گوانگ‌جو موجب معرفی این دو شهر به جهان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۰۹

شهردار گوانگ‌جو گفت: عقد خواهرخواندگی میان اصفهان و گوانگ‌جو موجب معرفی این دو شهر به جهان است.

به گزارش ایلنا، چوی یانگ سیک ساعتی پیش در نشست عقد پیش تفاهم‌نامه خواهرخواندگی اصفهان و گوانگ‌جوی کره‌جنوبی با بیان این مطلب گفت: شهرداری اصفهان اهتمام قابل‌توجهی برای عقد این پیش تفاهم نامه داشته و من به سهم خود از این پیگیری و تلاش متشکرم.

وی با اشاره به رابطه دیرینه و تاریخی شهر تاریخی گوانگ‌جو و اصفهان گفت: این دو شهر از صدها سال قبل از طریق جاده ابریشم با همدیگر مرتبط بوده و مبادلات مختلفی میان آنها صورت می گرفته است.

 چوی یانگ سیک افزود: در 22 مردادماه سال 1392توافقی دوسویه برای رابطه میان این دو شهر صورت گرفت و اکنون این توافق به صورت رسمی در جشنواره جاده ابریشم به عقد خواهرخواندگی منجر می شود.

وی با اشاره به حضور حماسه کوشنامه در شهر گوانگ جو گفت: شهر ما پایتخت پادشاهی سلسله شیله در غرب جاده ابریشم است که امیدوارم حماسه کوشنامه و در کنار آن ابعاد گوناگون فرهنگی اجتماعی گردشگری و ورزشی این شهر در ارتباط با شهر اصفهان معرفی شده و گسترش یابد.

شهردار گوانگ جو برگزاری جشنواره فرهنگی جاده ابریشم در کاخ موزه چهلستون را رخدادی قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: چهلستون زیباترین کاخ تاریخی در جهان است و امیدوارم حماسه تاریخی کوشنامه دوباره در این کاخ اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز