خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر سنندج مطرح کرد:

مردم شادی می خواهند/ شورای شهر و شهرداری آماده اجرای مراسم شاد هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۰۱

عضو شورای شهر سنندج گفت: مردم شادی می خواهند و زمانی می توانیم مردم را مواخذه کنیم که بستر و شرایط شادی را برای آنها فراهم شده باشد و ناامنی ایجاد کرده باشند. بنابراین با این شرایط شورای شهر و شهرداری با تمام توان آماده فراهم کردن بهترین مراسم شادی در سطح شهر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار از سنندج، سید غریب سجادی در جلسه فوق العاده شورا شهر سنندج با دستور کار "چگونگی برگزاری مراسم چهارشنبه سوری " که با حضور اعضای شورای شهر، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان کردستان واعضای  کمپین "چهارشنبه دوستی" که در سالن شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: زیاد خوشبین نیستیم که در شرایط فعلی مجوز لازم جهت حضور مردم در مراسم نوروز یا چهارشنبه سوری در یک مکان مشخص توسط مراجع ذیصلاح صادر شود تا بتوانم هم در مکانی امن مردم به شادی بپردازند و هم به صورت هرچه باشکوه اینگونه جشن ها برگزار شود.

وی گفت: تا زمانی که درک درستی از مردم این شهر نداشته باشیم و مدیران قدرت ریسک برگزاری چنین برنامه های را نداشته باشند،  قاطعانه این اتفاق نخواهد.

وی ضمن اشاره به تجربه برنامه های گذشته خاطر نشان کرد که تجربه های مشابه در چند سال اخیر در سطح شهر سنندج که توسط شهرداری و شورای شهر درآبیدر با حضور بیش از 40 هزار نفر جمعیت مردم برگزار شد و هیچ اتفاقی رخ نداد نشان از درک بالای مردم شهر است پس لیاقت بهترین مراسم های شادی درکنار همشهریان خود را دارند.

عضو شورای شهر سنندج می گوید: برنامه های فرهنگی و شاد شهرداری می تواند به عنوان تجربه و درس بزرگی برای متولیان و مدیران این شهرباشد  پس که اگر بخواهیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم راهی جزء اعتماد متقابل نیست و در چنین بستری قطعا مردم نیز به سمت ما خواهند آمد.

غریب سجادی در ادامه بیان کرد: هرچند دستگاهای خدمت رسان چون آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط ممکن در کنار مردم بوده اند ولی باز نیاز به بازنگری در برخی ذهنیت ها ضروری به نظر می رسد چرا که در این شرایط  اعتماد متقابل مردم به مسئولان بیشتر می شود .

سجادی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه ای دانست که می تواند برای ایجاد امنیت و آرامش در شهر روی ان حساب ویژه ای باز کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده تمامی متولیان امربرگزاری برنامه های نوروز و و سایر مناسبت های شاد در سطح شهر پای کار حاضر شوند تا شاهد  اجرای باشکوه آنها باشیم.

عضو شورای شهر سنندج می افزاید: تجمع مردم در یک مکان مشخص با نظارت کلیه دستگاهای امنیتی و متولی می تواند بار روانی مثبتی در میان مردم داشته باشد و مرم به این باور برسند که می توانند شادی های خود را در میان همشهری هایشان تقسیم کنند لذا مردم شادی می خواهند و زمانی می توانیم مردم را مواخذه بکنیم که بستر و شرایط شادی را برای آنها فراهم شده باشد و ناامنی ایجاد کرده باشند. بنابراین با این شرایط شورای شهر و شهرداری با تمام توان آماده  فراهم کردن بهترین مراسم شادی در سطح شهر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز